Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) zakończyła realizację dwóch nowych projektów dla marki Pampers (Procter&Gamble). Na początku sierpnia w Internecie swoją premierę miała Akademia Zdrowego Rozwoju oraz nowa odsłona witryny www.niemowle.onet.pl związana z konceptem 'Spójrz na świat oczami dziecka’.
Głównym celem akcji Akademii Zdrowego Rozwoju jest przybliżenie rodzicom świata małego dziecka i możliwość kontaktu z ekspertami Instytutu Pampers. Wszystko dzieje się w przyjaznej i nieformalnej atmosferze, by zarówno rodzice, jak i ich dzieci czuły się swobodnie. 'Mamy nadzieję, że doświadczenie i bliższe poznanie świata dziecka pozwoli rodzicom lepiej poznać potrzeby swoich pociech i dzięki temu lepiej adresować je na poszczególnych etapach rozwoju dziecka.’ – mówi Jolanta Bylica, rzecznik prasowy Instytutu Pampers.
Akcja rozpoczęła się 12 sierpnia 2005 roku na Agrykolii w Warszawie. Akademia Zdrowego Rozwoju promowana jest w Internecie za pośrednictwem specjalnie przygotowanej przez HYPERmedia podstrony serwisu www.niemowle.onet.pl.
Agencja zaprojektowała stronę tak, aby posługując się kursorem myszki rodzice mogli wkroczyć w interaktywny świat widziany oczami dziecka. Wirtualna akademia przenosi ich w trzy strefy, które odpowiadają etapom rozwoju maluchów. I tak dziecięcą wyprawę rozpoczynają w pokoju 'NewBaby’, który wygląda dokładnie tak, jak postrzega go niemowlę leżące w łóżeczku. Po przejściu do pokoju 'Active Baby’ naszym oczom ukażą się wielkie przedmioty, dokładnie w takiej skali, jak widzą je dzieci w fazie raczkowania. Ostatni pokoik 'Let’s Go’ to miejsce, w którym maluchy stawiają swoje pierwsze kroki i uczą się samodzielności.
Wędrując po wirtualnym świecie na stronach www.niemowle.onet.pl możemy zdobyć wiele interesujących wiadomości związanych z rozwojem swoich pociech. Pomagają w tym sprzęty, postaci i zabawki widziane z perspektywy dzieci. Wyposażenie pokazuje, jakie wyzwania czekają na maluchy w przestrzeni mieszkania. Agencja na potrzeby projektu przygotowała praktyczne wirtualne gadżety, m.in.: zaproszenia do akademii, które rodzice mogą przesyłać pocztą elektroniczną i tabelę wzrostu, pokazującą, jak dziecko rozwija się na tle rówieśników. Z poziomu strony można wysłać również e-kartki, np. zawiadamiające, że maleństwo właśnie zaczęło ząbkować.
HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR, współpracuje z Procter&Gamble od 2003 roku. Agencja zajmuje się projektami z użyciem mediów cyfrowych dla takich marek, jak Blend-a-med, Always, Pantene, Pampers, Head&Shoulders i Wella.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.