Nowe realizacje Super Media dla Skanska

Opublikowano: 16 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Długofalowa współpraca Super Media z jednym z liderów branży budowlanej – Skanska – zaowocowała nowymi projektami z dziedziny marketingu interaktywnego.

Godna uwagi jest zmodyfikowana prezentacja serwisu „Kasia i Tomek” przedstawiająca apartament, w którym nagrywany był popularny serial z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Serwis skanskarezydencje.pl udostępnia wszelkie istotne informacje dotyczące pomieszczenia – w tym plany, opis lokalizacji i budynku, galerie zdjęć. Warto nadmienić, iż prezentowana panorama wnętrz umożliwia wirtualną wycieczkę po niemal całym apartamencie zamieszkiwanym przez serialowych bohaterów.
Wprowadzone zmiany zostały podyktowane prowadzoną kampanią reklamową przez developera Skanska, a przebudowa dotknęła takie obszary jak stylizacja i typografia. Projekt obejmował także przygotowanie nowej wersji przewodniego intro witryny.

Kolejnym projektem realizowanym przez specjalistów Super Media na zlecenie Skanska była interaktywna gra wykonana w technologii Flash. Zasady zabawy polegają na odnalezieniu jak największej ilości diamentów, które zostały ukryte w zakątkach apartamentu.

Celem gry jest budowanie wizerunku Skanska jako firmy oferującej najwyższej klasy apartamenty, dbającej o jakość i estetykę oferowanych pomieszczeń. Zamiarem developera jest wykorzystywanie stworzonej gry podczas organizowanych imprez (targi, prezentacje) z myślą o rozrywce i poznawaniu oferty Skanska przez potencjalnych klientów.
Konsultanci Super Media byli odpowiedzialni za opracowanie koncepcji i kompleksową realizację projektu uwzględniając sesję zdjęciową w pokazowym apartamencie.

http://www.supermedia.pl
http://www.skanskarezydencje.pl/KiT

Sylwester KozakNowe realizacje Super Media dla Skanska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.