IAI, producent oprogramowania dla sklepów internetowych, zaprezentował nowe rozwiązanie – IdoSell Booking. Dzięki niemu jest możliwe zarządzanie rezerwacjami i noclegami. Koszt usługi to 24 zł rocznie powiększone o prowizję od sprzedaży.
Poza podstawowymi funkcjami takimi jak kalendarz i rezerwacje można tworzyć własne wizytówki obiektów, udostępnić aplikacje mobilne oraz sprzedawać rezerwacje wprost z poziomu Facebooka. IdoSell Booking jest dostępny w język polskim, angielskim oraz niemieckim. Pokazuje też ceny i obsługuje płatności w wielu walutach.
Celem IdoSell Booking jest zwiększanie zysków właścicieli obiektów noclegowych, dlatego cała usługa została zaprojektowana, tak by zwiększyć obłożenie miejsc noclegowych i ograniczyć czas potrzebny do zarządzania rezerwacjami oraz koszty. Pracę w IdoSell Booking można rozpocząć od razu, bez żadnej instalacji. Usługa działa w modelu SaaS (Software as a Service) dzięki czemu obiekt noclegowy ma do niej dostęp z dowolnego komputera lub telefonu, a wszystkie funkcje są na bieżąco aktualizowane i znajdują się w jednym miejscu – powiedział Paweł Fornalski, prezes IAI.
Obecnie ze sklepów internetowych prowadzonych z wykorzystaniem oprogramowania IAI korzysta już ponad 2 500 sklepów.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.