IAI, producent oprogramowania dla sklepów internetowych, zaprezentował nowe rozwiązanie – IdoSell Booking. Dzięki niemu jest możliwe zarządzanie rezerwacjami i noclegami. Koszt usługi to 24 zł rocznie powiększone o prowizję od sprzedaży.
Poza podstawowymi funkcjami takimi jak kalendarz i rezerwacje można tworzyć własne wizytówki obiektów, udostępnić aplikacje mobilne oraz sprzedawać rezerwacje wprost z poziomu Facebooka. IdoSell Booking jest dostępny w język polskim, angielskim oraz niemieckim. Pokazuje też ceny i obsługuje płatności w wielu walutach.
Celem IdoSell Booking jest zwiększanie zysków właścicieli obiektów noclegowych, dlatego cała usługa została zaprojektowana, tak by zwiększyć obłożenie miejsc noclegowych i ograniczyć czas potrzebny do zarządzania rezerwacjami oraz koszty. Pracę w IdoSell Booking można rozpocząć od razu, bez żadnej instalacji. Usługa działa w modelu SaaS (Software as a Service) dzięki czemu obiekt noclegowy ma do niej dostęp z dowolnego komputera lub telefonu, a wszystkie funkcje są na bieżąco aktualizowane i znajdują się w jednym miejscu – powiedział Paweł Fornalski, prezes IAI.
Obecnie ze sklepów internetowych prowadzonych z wykorzystaniem oprogramowania IAI korzysta już ponad 2 500 sklepów.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.