Marketing to szereg działań, mających doprowadzić do spełnienia nadrzędnego celu, jakim jest sprzedaż. Ponieważ działania marketingowe coraz bardziej przenoszą się do internetu, w którym, dzięki narzędziom analitycznym, przeprowadzane działania są mierzalne, Performance Funkcjonalny to najlepszy sposób na szybką sprzedaż, jednocześnie budującą i wzmacniającą siłę oraz pozycję marki.
Lata 2020 i 2021 to czas coraz szybszego i bardziej intensywnego przenoszenia biznesu i usług z offline do online. Ten trend obecny jest już od lat, jednak pandemia covid-19, związane z nią troska o własne bezpieczeństwo oraz restrykcje i ograniczenia w dostępie do usług w tzw. realu, nasiliły to zjawisko. Jeśli sprzedawać, to również, a czasami głównie, przez internet, a jeśli przez internet, to oczywiście trzeba dostosować swoje działania pod mobile, ponieważ to właśnie smartfony są urządzeniami, które najczęściej wykorzystują użytkownicy do przeglądania stron internetowych. Myśląc: marketing, coraz częściej mamy na myśli: marketing digitalowy.
Nie daj się zapędzić w pułapkę – postaw na Performance Funkcjonalny!
Ponieważ działania online są łatwo mierzalne i policzalne, łatwo wpaść w pułapkę, jaką mogą być dla klienta działania performance’owe, oferującr jedynie szybką sprzedaż, bez brania pod uwagę specyfiki, charakteru i pozycjonowania marki na rynku. Takie działania to działania krótkofalowe, nie przynoszące żadnych korzyści wizerunkowych, nie wzmacniające siły marki jako takiej. Gdy kończy się budżet reklamowy, kończy się też sprzedaż. Chyba nie chcesz tego dla swojej firmy?
Zdecydowanie bardziej efektywną formułą performance marketingu jest Performance Funkcjonalny, który oferuje aktywności mające na celu szybką sprzedaż, jednak działania te odbywają się w duchu marki, zgodnie z jej strategią. Efekty tego są długofalowe, a samo rozwiązanie bardziej ekonomiczne. W formule Performance’u Funkcjonalnego mniejszym kosztem można osiągnąć lepsze efekty i zwiększyć wolumen sprzedaży.
Performance Funkcjonalny – czym dokładnie jest?
Performance Funkcjonalny to formuła strategii efektywnościowej w ramach marketingu efektywnościowego, czyli performance marketingu. To formuła rozwijająca biznes, której celem jest bardziej efektywny rozwój firmy i większy zysk. Dobrym określeniem dla tego pojęcia jest sformułowanie: holistyczne podejście do biznesu klienta. Performance Funkcjonalny postrzega sprzedaż jako skutek całościowego doświadczenia użytkownika z marką/firmą oraz jej produktami czy usługami w internecie. Agencja, która działa w modelu Performance’u Funkcjonalnego zainteresuje się marką czy firmą kompleksowo, zapyta o jej strategię czy strategię komunikacji lub, w przypadku gdy takiej nie ma, zaproponuje spójną i pasującą do marki komunikację, również sprzedażową. Zaprojektuje i zoptymalizuje całą customer journey w Internecie, a nie tylko jej mały wycinek. Performance Funkcjonalny ma bowiem poprawiać całościowe doświadczenie użytkownika z marką/firmą oraz jej produktami/usługami w sieci Internet. Efektem tego całościowego doświadczenia są konkretne, policzalne akcje użytkowników, takie jak kliknięcie w reklamę, zakup, wypełnienie formularza na stronie www i inne, a efektem finalnym działania w formule Performance’u Funkcjonalnego jest wzrost biznesu.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.