Marketing to szereg działań, mających doprowadzić do spełnienia nadrzędnego celu, jakim jest sprzedaż. Ponieważ działania marketingowe coraz bardziej przenoszą się do internetu, w którym, dzięki narzędziom analitycznym, przeprowadzane działania są mierzalne, Performance Funkcjonalny to najlepszy sposób na szybką sprzedaż, jednocześnie budującą i wzmacniającą siłę oraz pozycję marki.

Lata 2020 i 2021 to czas coraz szybszego i bardziej intensywnego przenoszenia biznesu i usług z offline do online. Ten trend obecny jest już od lat, jednak pandemia covid-19, związane z nią troska o własne bezpieczeństwo oraz restrykcje i ograniczenia w dostępie do usług w tzw. realu, nasiliły to zjawisko. Jeśli sprzedawać, to również, a czasami głównie, przez internet, a jeśli przez internet, to oczywiście trzeba dostosować swoje działania pod mobile, ponieważ to właśnie smartfony są urządzeniami, które najczęściej wykorzystują użytkownicy do przeglądania stron internetowych. Myśląc: marketing, coraz częściej mamy na myśli: marketing digitalowy.
Nie daj się zapędzić w pułapkę – postaw na Performance Funkcjonalny!
Ponieważ działania online są łatwo mierzalne i policzalne, łatwo wpaść w pułapkę, jaką mogą być dla klienta działania performance’owe, oferującr jedynie szybką sprzedaż, bez brania pod uwagę specyfiki, charakteru i pozycjonowania marki na rynku. Takie działania to działania krótkofalowe, nie przynoszące żadnych korzyści wizerunkowych, nie wzmacniające siły marki jako takiej. Gdy kończy się budżet reklamowy, kończy się też sprzedaż. Chyba nie chcesz tego dla swojej firmy?
Zdecydowanie bardziej efektywną formułą performance marketingu jest Performance Funkcjonalny, który oferuje aktywności mające na celu szybką sprzedaż, jednak działania te odbywają się w duchu marki, zgodnie z jej strategią. Efekty tego są długofalowe, a samo rozwiązanie bardziej ekonomiczne. W formule Performance’u Funkcjonalnego mniejszym kosztem można osiągnąć lepsze efekty i zwiększyć wolumen sprzedaży.
Performance Funkcjonalny – czym dokładnie jest?
Performance Funkcjonalny to formuła strategii efektywnościowej w ramach marketingu efektywnościowego, czyli performance marketingu. To formuła rozwijająca biznes, której celem jest bardziej efektywny rozwój firmy i większy zysk. Dobrym określeniem dla tego pojęcia jest sformułowanie: holistyczne podejście do biznesu klienta. Performance Funkcjonalny postrzega sprzedaż jako skutek całościowego doświadczenia użytkownika z marką/firmą oraz jej produktami czy usługami w internecie. Agencja, która działa w modelu Performance’u Funkcjonalnego zainteresuje się marką czy firmą kompleksowo, zapyta o jej strategię czy strategię komunikacji lub, w przypadku gdy takiej nie ma, zaproponuje spójną i pasującą do marki komunikację, również sprzedażową. Zaprojektuje i zoptymalizuje całą customer journey w Internecie, a nie tylko jej mały wycinek. Performance Funkcjonalny ma bowiem poprawiać całościowe doświadczenie użytkownika z marką/firmą oraz jej produktami/usługami w sieci Internet. Efektem tego całościowego doświadczenia są konkretne, policzalne akcje użytkowników, takie jak kliknięcie w reklamę, zakup, wypełnienie formularza na stronie www i inne, a efektem finalnym działania w formule Performance’u Funkcjonalnego jest wzrost biznesu.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.