Portal Gazeta.pl uruchamia nowy serwis Wiadomości. Jego celem jest szybki, wiarygodny i całościowy opis aktualnych wydarzeń w kraju i na świecie. Do tej pory role serwisu informacyjnego w portalu Gazeta.pl pełniła Gazeta Wyborcza online. Nowy serwis wyróżnia się nie tylko strukturą i wyglądem, ale przed wszystkim źródłami informacji i częstotliwością aktualizacji.
Wiadomości portalu Gazeta.pl korzystają z informacji dostarczanych przez dziennikarzy „Gazety Wyborczej” z warszawskiej centrali i 19 regionalnych oddziałów, bezpłatnego dziennika „Metro”, Radia TOK FM oraz centralnego newsroomu Pionu Radiowego Agory. Uzupełnieniem są depesze pięciu agencji informacyjnych. Prowadzeniem i rozbudową serwisu Wiadomości zajmuje się nowa grupa redaktorów portalu Gazeta.pl.
– Wiarygodne informacje od zawsze były najważniejszą rzeczą, po którą przychodziło się na strony gazeta.pl. Połączyliśmy wiarygodność i opiniotwórczość „Gazety Wyborczej” z siłą innych mediów Agory. Całości nadaliśmy im nowoczesną i atrakcyjną oprawę. W obecnej formie chcemy porównywać się z najlepszymi serwisami na świecie – mówi Jarosław Śliżewski, zastępca kierownika redakcji portalu Gazeta.pl.
Nowością serwisu jest unikalna wśród polskich portali funkcjonalność – możliwość przeglądania wiadomości według trzech kluczy: teksty najczęściej czytane, komentowane oraz wysyłane przez czytelników portalu Gazeta.pl innym internautom.
W nowych Wiadomościach nie zabrakło także podręcznych informacji: prognozy pogody, aktualnych notowań giełdowych oraz walutowych. Uzupełnieniem serwisu są: codzienny newsletter, kalendarium oraz sondaże.
Z Wiadomościami portalu Gazeta.pl zintegrowany zostanie nowy serwis internetowy Radia TOK FM, którego premiera odbędzie się wkrótce.
http://www.gazeta.pl/wiadomosci
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.