Nowe wiadomości w Gazeta.pl

Opublikowano: 16 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Portal Gazeta.pl uruchamia nowy serwis Wiadomości. Jego celem jest szybki, wiarygodny i całościowy opis aktualnych wydarzeń w kraju i na świecie. Do tej pory role serwisu informacyjnego w portalu Gazeta.pl pełniła Gazeta Wyborcza online. Nowy serwis wyróżnia się nie tylko strukturą i wyglądem, ale przed wszystkim źródłami informacji i częstotliwością aktualizacji.

Wiadomości portalu Gazeta.pl korzystają z informacji dostarczanych przez dziennikarzy „Gazety Wyborczej” z warszawskiej centrali i 19 regionalnych oddziałów, bezpłatnego dziennika „Metro”, Radia TOK FM oraz centralnego newsroomu Pionu Radiowego Agory. Uzupełnieniem są depesze pięciu agencji informacyjnych. Prowadzeniem i rozbudową serwisu Wiadomości zajmuje się nowa grupa redaktorów portalu Gazeta.pl.

– Wiarygodne informacje od zawsze były najważniejszą rzeczą, po którą przychodziło się na strony gazeta.pl. Połączyliśmy wiarygodność i opiniotwórczość „Gazety Wyborczej” z siłą innych mediów Agory. Całości nadaliśmy im nowoczesną i atrakcyjną oprawę. W obecnej formie chcemy porównywać się z najlepszymi serwisami na świecie – mówi Jarosław Śliżewski, zastępca kierownika redakcji portalu Gazeta.pl.

Nowością serwisu jest unikalna wśród polskich portali funkcjonalność – możliwość przeglądania wiadomości według trzech kluczy: teksty najczęściej czytane, komentowane oraz wysyłane przez czytelników portalu Gazeta.pl innym internautom.

W nowych Wiadomościach nie zabrakło także podręcznych informacji: prognozy pogody, aktualnych notowań giełdowych oraz walutowych. Uzupełnieniem serwisu są: codzienny newsletter, kalendarium oraz sondaże.

Z Wiadomościami portalu Gazeta.pl zintegrowany zostanie nowy serwis internetowy Radia TOK FM, którego premiera odbędzie się wkrótce.

http://www.gazeta.pl/wiadomosci

Sylwester KozakNowe wiadomości w Gazeta.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.