Nowe witryny w MSPtarget

MSPtarget, produkt reklamowy sieci IDMnet, został wzbogacony o nowe branżowe serwisy internetowe. Dzięki temu jego miesięczny zasięg wzrósł do 500 000 unikalnych użytkowników.

Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią obecnie siłę napędową Polskiej gospodarki. Przedsiębiorcy poszukują w Internecie rzetelnej informacji gospodarczej, która pomoże im w prowadzeniu ich działalności. Poprzez sieć nawiązują kontakty handlowe i zdobywają nowych klientów. Odwiedzają zarówno serwisy informujące o prowadzeniu biznesu, jak i specjalistyczne witryny branżowe. To tam z największym zainteresowaniem czytają o swojej konkurencji i tym co się dzieje w ich najbliższym otoczeniu.

Blisko 70% MSP ma dostęp do Internetu. Bazą produktu MSPtarget są biznesowe wortale takie jak: Money MSP, Dobra Firma (Rzeczpospolita) czy Monitor Podatkowy. To właśnie one stanowią o ogromnej sile i zalecie tego produktu – są doskonale profilowanymi serwisami branżowymi, skupiającymi grupy podobnych do siebie firm.

Ostatnio do sieci IDMnet dołączyły i zostały włączone do produktu MSPtarget nowe witryny: polskirynek.pl , portalmorski.pl, p.info.pl (stal.info.pl, filia.com.pl, recycling.info.pl, rury.com.pl), a także mybank.pl, zrp.pl (Związek Rzemiosła Polskiego), czy artinfo.pl.

Na witrynach z pakietu można zamówić innowacyjną formę reklamy – historyAd, która pozwala na emisję reklamy w oknie historii ostatnich wizyt w przeglądarce Internet Explorer, także w systemie Windows XP z zainstalowanym Service Pack 2.

'Wyniki kampanii realizowanych na powierzchni MSPtarget udowodniły, że pomysł dotarcia do sektora MSP z wykorzystaniem wortali branżowych jest bardzo trafny. Dlatego zdecydowaliśmy o dalszej rozbudowie i rozwoju MSPtarget.’ – komentuje Maciej Musioł, Dyrektor Biura Reklamy IDMnet.

http://www.idmnet.pl/msptarget

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top