MSPtarget, produkt reklamowy sieci IDMnet, został wzbogacony o nowe branżowe serwisy internetowe. Dzięki temu jego miesięczny zasięg wzrósł do 500 000 unikalnych użytkowników.
Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią obecnie siłę napędową Polskiej gospodarki. Przedsiębiorcy poszukują w Internecie rzetelnej informacji gospodarczej, która pomoże im w prowadzeniu ich działalności. Poprzez sieć nawiązują kontakty handlowe i zdobywają nowych klientów. Odwiedzają zarówno serwisy informujące o prowadzeniu biznesu, jak i specjalistyczne witryny branżowe. To tam z największym zainteresowaniem czytają o swojej konkurencji i tym co się dzieje w ich najbliższym otoczeniu.
Blisko 70% MSP ma dostęp do Internetu. Bazą produktu MSPtarget są biznesowe wortale takie jak: Money MSP, Dobra Firma (Rzeczpospolita) czy Monitor Podatkowy. To właśnie one stanowią o ogromnej sile i zalecie tego produktu – są doskonale profilowanymi serwisami branżowymi, skupiającymi grupy podobnych do siebie firm.
Ostatnio do sieci IDMnet dołączyły i zostały włączone do produktu MSPtarget nowe witryny: polskirynek.pl , portalmorski.pl, p.info.pl (stal.info.pl, filia.com.pl, recycling.info.pl, rury.com.pl), a także mybank.pl, zrp.pl (Związek Rzemiosła Polskiego), czy artinfo.pl.
Na witrynach z pakietu można zamówić innowacyjną formę reklamy – historyAd, która pozwala na emisję reklamy w oknie historii ostatnich wizyt w przeglądarce Internet Explorer, także w systemie Windows XP z zainstalowanym Service Pack 2.
'Wyniki kampanii realizowanych na powierzchni MSPtarget udowodniły, że pomysł dotarcia do sektora MSP z wykorzystaniem wortali branżowych jest bardzo trafny. Dlatego zdecydowaliśmy o dalszej rozbudowie i rozwoju MSPtarget.’ – komentuje Maciej Musioł, Dyrektor Biura Reklamy IDMnet.
http://www.idmnet.pl/msptarget
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.