Nowej tradycji stało się zadość… – czyli po konferencji Zanox

Możliwością wysłuchania prelekcji ekspertów marketingu internetowego oraz nigdzie dotąd nie prezentowanych case studies kusiła firma Zanox zapraszając na Zanox Opening Event Poland. Spotkanie odbyło się dziś, 8 maja w warszawskim klubie Foksal 19.
Warszawskie spotkanie podzielone było na dwie zasadnicze części. W pierwszej, po przywitaniu gości przez Dimitriosa Haratsisa, Dyrektora regionalnego Zanox, głos zabrał Thomas Hessler, założyciel i Prezes Zarządu Zanox. Stwierdził on, że polski rynek jest bramą do całej Europy Środkowo-Wschodniej. Wyraził też zadowolenie, że jego firma jest już obecna w naszym kraju.

Krótką prelekcję wygłosił następnie Jarosław Sobolewski, Dyrektor Generalny IAB Polska. Przedstawił on wyniki badań poświęconych Internetowi w Polsce. Zauważył, że pomimo iż penetracja tego medium w naszym kraju, ceny dostępu oraz edukacja internetowa stawia nas w ogonie Europy, to jednocześnie jesteśmy krajem ogromnego potencjału i wielkiego zaufania konsumentów do Sieci.

Kolejne wystąpienie poświęcone było rynkowi reklamy internetowej w naszym kraju. Opowiadał o niej Robert Bednarski, Wiceprezes Zarządu Grupy Onet.pl. Polska jest krajem stale rosnących wydatków na tę formę promocji, choć jest to jednocześnie obszar dynamicznych, trudnych do przewidzenia zmian.

Nowej tradycji stało się zadość… – czyli po konferencji Zanox 1

Wystąpił też Maciej Wyszyński, Dyrektor polskiego oddziału Zanox. Opowiadał on o marketingu w modelu „Płać za efekt” w historycznym kontekście oraz procesie konwergencji mediów.

Druga część spotkania poświęcona była praktyce. Wystąpienia dotyczyły zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań w marketingu internetowym – na przykładach Fotki.pl, sprzedaży usług finansowych (Expander) oraz biletów lotniczych (Centralwings). Organizatorzy przewidzieli również panel dyskusyjny z udziałem wszystkich prelegentów.

www.zanox.pl

relacja: Dawid Zaraziński

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top