Od 8 sierpnia dostępny jest alternatywny sposób uzyskiwania korzyści z udziału w Programie Partnerskim Allegro.pl. Każdy Partner serwisu aukcyjnego może otrzymać 2% od wartości zakupów, dokonanych przez osobę, która zarejestruje się po wizycie na jego stronie WWW.
Każdy Partner ma możliwość dokonania jednorazowego wyboru: pozostaje przy dotyczasowym systemie (0,10 zł na kliknięcie + 10% od wpłat poleconych Sprzedających) albo przechodzi na nowy (2% od zakupów, bez opłat za kliknięcie) bez możliwości wycofania decyzji.
Kolejna nowość to możliwość zastosowania (oprócz dostępnych dotychczas bannerów reklamowych) paneli wyszukiwarki, dzięki którym odwiedzający współpracujący z Allegro serwis będzie mógł łatwo wyświetlić listę interesujących go przedmiotów wystawionych w danym momencie na Allegro.pl. Panel wyszukiwarki to szansa na uatrakcyjnienie takiej witryny. Może on też okazać się narzędziem skuteczniejszym niż banner reklamowy.
Program Partnerski, który umożliwia właścicielom stron WWW zarabiać na promowaniu serwisu aukcyjnego, działa w Allegro od kilkunastu miesięcy. W tym czasie, dzięki współpracy z Partnerami, społeczność Allegro powiększyła się o niemal 100 tysięcy Użytkowników.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.