Po miesięcznych, zamkniętych testach, nowa wersja serwisu Digg została udostępniona dla wszystkich. Udoskonalony interfejs i funkcjonalności skupiają się na personalizacji dostępu do informacji.
O planach wprowadzenia nowej wersji Digg’a, serwisu, którego użytkownicy mogą dzielić się i oceniać linki do potencjalnie interesujących treści znalezionych w internecie (jego polskim odpowiednikiem jest choćby Wykop.pl) informowaliśmy pod koniec maja. Skupia się ona na bardziej osobistym doświadczeniu korzystania z platformy, inspirując się w wielu aspektach rozwiązaniami znanymi z takich serwisów jak Twitter, czy Facebook.
Domyślnym miejscem nowego Digg’a jest zakładka „My News”. Zamiast prezentacji najpopularniejszych historii z serwisu, zobaczymy więc materiały, które sami dodamy oraz te, które udostępniają nasi znajomi. Działa tu znany z Twitter’a mechanizm osób śledzonych i śledzących nasz profil. Zakładając nowy profil system podpowie nam kogo warto obserwować. Ma to przede wszystkim zachęcić różnego rodzaju firmy do współpracy z Digg’iem.
Centralnym punktem „My News” jest pole „Digg It”. Dodawanie linków ma być jeszcze prostsze – nie trzeba będzie udawać się na specjalną podstronę by wysłać jakiś materiał. Możemy również połączyć nasz profil z kontami na Facebook’u, Twitterze, czy w Google. Pojawiła się także opcja zachowania danego artykułu do późniejszej lektury.
Nowa odsłona serwisu nie wszystkim się jednak podoba. Niezadowoleni są choćby użytkownicy z najdłuższym stażem, którzy byli najbardziej aktywni. Zniknęła lista „Top Digger”, bardziej spersonalizowany charakter oznacza dla niej mniej „sławy”.
Czy nowy Digg odniesie sukces? Czy przyciągnie nowych użytkowników?
Grafika: Mashable.com
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.