Pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP „SARE” – wdrożył wortal mediarun.pl. Dzięki SARE możliwa jest wysyłka codziennego newslettera do ponad 4 900 subskrybentów, dużo szybciej niż do tej pory.
„O naszym wyborze SARE zadecydowały dwie podstawowe zalety, SARE jest doskonałym narzędziem outsourcingowym. Wykorzystanie modelu ASP odciąża nasze serwery i zmniejsza koszty. Oprogramowanie z którego dotychczas korzystaliśmy było sprawdzone ale niestety dość ubogie, SARE w zupełności zaspokaja nasze potrzeby, dodatkowo dostarcza nam ważnych danych statystycznych dotyczących każdej z wysyłek. Dzięki temu, możemy reagować na potrzeby i oczekiwania naszych subskrybentów. Informacje dostarczane w raportach SARE są dokładne, a co najważniejsze dostępne online od razu po wysłaniu danej edycji newslettera. Można powiedzieć, że dzięki tym danym wiemy praktycznie wszystko o losach każdego z przesłanych listów.” – powiedział Paweł Netczuk, Dyrektor Generalny Mediarun
„Nowi partnerzy handlowi i użytkownicy SARE udowadniają, że coraz więcej firm docenia skuteczność e-mail marketingu i wykorzystuje go, jako jeden z silnych punktów strategii marketingowej. Rozpoczęcie współpracy z wortalem www.mediarun.pl oznacza, że nasze narzędzie doceniają również Ci, którzy e-mail marketing wykorzystują od lat. O ich wyborze decydują zalety systemu oraz możliwości, których nie dawały im wcześniej wykorzystywane narzędzia. Bardzo doceniamy pozytywny oddźwięk na ofertę SARE oraz opinie o jej skuteczności i efektywności. Cieszymy się, że udało nam się stworzyć narzędzie w pełni przystosowane do potrzeb klientów. Wierzymy, że zadowolenie naszych dotychczasowych partnerów zachęci do współpracy nowe firmy. ” – powiedział Tomasz Pruszczyński, dyrektor zarządzający OS3 multimedia producenta SARE.
Z SARE korzystają już: Reporter, GTFI, Peugeot Polska, ClickAd, Mediarun, Fundacja Izabeli i Adama Małyszów, NOBO bar, Absolut meble biurowe, portal rybnik.com.pl oraz miesięcznik IMPACT.
http://www.sare.pl
http://www.mediarun.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.