Nowy duet e-mail marketingowy

Opublikowano: 19 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP „SARE” – wdrożył wortal mediarun.pl. Dzięki SARE możliwa jest wysyłka codziennego newslettera do ponad 4 900 subskrybentów, dużo szybciej niż do tej pory.

„O naszym wyborze SARE zadecydowały dwie podstawowe zalety, SARE jest doskonałym narzędziem outsourcingowym. Wykorzystanie modelu ASP odciąża nasze serwery i zmniejsza koszty. Oprogramowanie z którego dotychczas korzystaliśmy było sprawdzone ale niestety dość ubogie, SARE w zupełności zaspokaja nasze potrzeby, dodatkowo dostarcza nam ważnych danych statystycznych dotyczących każdej z wysyłek. Dzięki temu, możemy reagować na potrzeby i oczekiwania naszych subskrybentów. Informacje dostarczane w raportach SARE są dokładne, a co najważniejsze dostępne online od razu po wysłaniu danej edycji newslettera. Można powiedzieć, że dzięki tym danym wiemy praktycznie wszystko o losach każdego z przesłanych listów.” – powiedział Paweł Netczuk, Dyrektor Generalny Mediarun

„Nowi partnerzy handlowi i użytkownicy SARE udowadniają, że coraz więcej firm docenia skuteczność e-mail marketingu i wykorzystuje go, jako jeden z silnych punktów strategii marketingowej. Rozpoczęcie współpracy z wortalem www.mediarun.pl oznacza, że nasze narzędzie doceniają również Ci, którzy e-mail marketing wykorzystują od lat. O ich wyborze decydują zalety systemu oraz możliwości, których nie dawały im wcześniej wykorzystywane narzędzia. Bardzo doceniamy pozytywny oddźwięk na ofertę SARE oraz opinie o jej skuteczności i efektywności. Cieszymy się, że udało nam się stworzyć narzędzie w pełni przystosowane do potrzeb klientów. Wierzymy, że zadowolenie naszych dotychczasowych partnerów zachęci do współpracy nowe firmy. ” – powiedział Tomasz Pruszczyński, dyrektor zarządzający OS3 multimedia producenta SARE.

Z SARE korzystają już: Reporter, GTFI, Peugeot Polska, ClickAd, Mediarun, Fundacja Izabeli i Adama Małyszów, NOBO bar, Absolut meble biurowe, portal rybnik.com.pl oraz miesięcznik IMPACT.

http://www.sare.pl
http://www.mediarun.pl

Sylwester KozakNowy duet e-mail marketingowy

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.