Agnieszka Klepacka objęła funkcję dyrektora handlowego domu mediowego Cormedia. Dotychczasowy zarząd spółki został poszerzony i obecnie tworzą go trzy osoby: Iwo Gałecki, Karol Kowalski i Agnieszka Klepacka.
Agnieszka Klepacka będzie kierować sprzedażą domu mediowego Cormedia i nadzorować działy sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej. Do jej obowiązków będzie także należało prowadzenie negocjacji handlowych, kontrola realizowanych budżetów reklamowych klientów oraz realizacja planu sprzedaży. Jako członek zarządu Agnieszka Klepacka będzie odpowiadać za kreowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej i finansowej firmy.
Wiedza i doświadczenie Agnieszki są olbrzymie i bardzo się cieszę, że będziemy z tego potencjału mogli skorzystać. Poszerzenie zarządu o osobę dyrektora handlowego z pewnością przyczyni się do większej skuteczności jego działań, a co za tym idzie pozytywnie odbije się na działaniach sprzedażowych. – powiedział Iwo Gałecki, dyrektor generalny firmy.
Agnieszka Klepacka pracę w reklamie internetowej rozpoczynała w Wydawnictwie Murator, a w roku 2004 dołączyła do sieci IDMnet. Tam zajmowała się sprzedażą i kontaktami z klientami bezpośrednimi, głównie z branży budowlanej. Pracę w IDMnet zakończyła pod koniec 2007 roku, jako kierownik działu klientów bezpośrednich. Do aktywności zawodowej Agnieszka Klepacka wraca po urlopie macierzyńskim.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.