Paweł Lebiedziński od pierwszego kwietnia obejmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Novem.
Paweł Lebiedziński do Novem przeszedł z Media Contacts sp. z o.o., gdzie jako Media Manager kierował zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie internetowych kampanii reklamowych takich marek jak: Citibank, mBank, Nordea Bank, Reckitt Benckiser, Coty Polska. Wcześniej pracował również w portalu Gazeta.pl, w którym odpowiadał za kontakty z domami mediowymi, a także w branży szkoleń B2B, kierując Działem Szkoleń i Konferencji Finansowych firmy KDK Info.
Novem to jeden z liderów performance marketingu – stosunkowo nowej dziedziny, która od lat szybko rozwija się w USA i Europie Zachodniej, a teraz odnosi coraz większe sukcesy w Polsce. W 2008 roku firma obsługiwała blisko 100 klientów – czterokrotnie więcej niż w 2007. W tym roku prognozuje podwojenie przychodów. Dla swoich klientów Novem realizuje internetowe kampanie reklamowe, wykorzystując w tym celu sieć kilkudziesięciu tysięcy witryn internetowych. Istotą takich kampanii jest to, że klient płaci wyłącznie za efekty, czyli wykonanie przez internautę określonych akcji, jak pozostawienie danych, umówienie się z konsultantem, zamówienie newslettera czy zakup produktu.
Paweł Lebiedziński podjął decyzję o pracy dla Novem ponieważ, jak przyznaje, ten model biznesowy od dawna go fascynuje.
„Gwarancją sukcesu działań marketingowych jest pełna identyfikacja z celem klienta. Uwieńczeniem tej idei jest sytuacja, kiedy klient płaci wyłącznie za uzyskanie oczekiwanego rezultatu. Marketing afiliacyjny wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy bardziej niż kiedykolwiek oczekują wymiernych sukcesów” – mówi Lebiedziński.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.