Paweł Lebiedziński od pierwszego kwietnia obejmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Novem.
Paweł Lebiedziński do Novem przeszedł z Media Contacts sp. z o.o., gdzie jako Media Manager kierował zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie internetowych kampanii reklamowych takich marek jak: Citibank, mBank, Nordea Bank, Reckitt Benckiser, Coty Polska. Wcześniej pracował również w portalu Gazeta.pl, w którym odpowiadał za kontakty z domami mediowymi, a także w branży szkoleń B2B, kierując Działem Szkoleń i Konferencji Finansowych firmy KDK Info.
Novem to jeden z liderów performance marketingu – stosunkowo nowej dziedziny, która od lat szybko rozwija się w USA i Europie Zachodniej, a teraz odnosi coraz większe sukcesy w Polsce. W 2008 roku firma obsługiwała blisko 100 klientów – czterokrotnie więcej niż w 2007. W tym roku prognozuje podwojenie przychodów. Dla swoich klientów Novem realizuje internetowe kampanie reklamowe, wykorzystując w tym celu sieć kilkudziesięciu tysięcy witryn internetowych. Istotą takich kampanii jest to, że klient płaci wyłącznie za efekty, czyli wykonanie przez internautę określonych akcji, jak pozostawienie danych, umówienie się z konsultantem, zamówienie newslettera czy zakup produktu.
Paweł Lebiedziński podjął decyzję o pracy dla Novem ponieważ, jak przyznaje, ten model biznesowy od dawna go fascynuje.
„Gwarancją sukcesu działań marketingowych jest pełna identyfikacja z celem klienta. Uwieńczeniem tej idei jest sytuacja, kiedy klient płaci wyłącznie za uzyskanie oczekiwanego rezultatu. Marketing afiliacyjny wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy bardziej niż kiedykolwiek oczekują wymiernych sukcesów” – mówi Lebiedziński.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!