Monika Dąbrówka awansowała na stanowisko Affiliate Director. Do jej obowiązków będzie należał rozwój sieci Afilo i ścisła współpraca z wydawcami.
Monika Dąbrówka dołączyła do Afilo we wrześniu tego roku jako Affiliate Media Manager. Na stanowisku Affiliate Directora zastąpiła Piotra Winiarza, który odszedł z firmy. Monika Dąbrówka wieloletnie doświadczenie w branży zdobywała pracując u największego brokera reklamy internetowej CR Media Consulting. Zajmowała się obsługą klientów agencyjnych takich jak: OMD, Mediaedge:CIA, Media Direction, Value Media, Initative oraz klientów bezpośrednich: Investors TFI, Young Digital Poland, Dax Cosmetics,Speak Up.
Jako Affiliate Director będzie odpowiadać za rozwój sieci Afilo, głównie w obszarze współpracy z wydawcami. Do obowiązków Moniki Dąbrówki należeć będzie także kierowanie zespołem pracowników odpowiedzialnych za realizację programów partnerskich oraz nadzór nad zespołem rozwijającym produkty reklamowe w ramach oferty Afilo.
Monika ma bardzo duże doświadczenie i doskonale zna branże reklamy internetowej. Mimo, że spędziła z nami do tej pory niewiele czasu dała się poznać jako bardzo kompetentna, zaangażowana i dynamiczna osoba. – skomentował Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.