Nowy dyrektor w Agito

Jacek Gadzinowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Agito S.A. Głównym jego zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie optymalnego modelu komunikacji marketingowej firmy, budowanie świadomości marki Agito oraz prowadzenie działań z zakresu public relations, również w kontekście zbliżającego się debiutu na GPW.
Nowy dyrektor marketingu jest absolwentem Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Karierę zawodową rozpoczął w 1998 r. jako pracownik agencji reklamowej oraz dziennikarz w pismach i vortalach internetowych. Później kontynuował ją w obszarze koordynacji komunikacji marketingowej i public relations w Onet.pl (brand Play It, grupa ITI) oraz w Cenega Poland.

W 2004 rozpoczął pracę w Polskiej Telefonii Cyfrowej, gdzie zajmował się zakupami w kanałach ATL, Internet oraz media. W 2006 objął stanowisko brand managera marek Era Biznes oraz Blueconnect, będąc odpowiedzialnym za koordynowanie działań komunikacyjnych oraz wspieranie negocjacji przy produkcjach filmowych i zakupach praw autorskich.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top