Tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline wprowadziła do swojej oferty kolejny pakiet reklamowy. Nowy produkt pozwala precyzyjnie dotrzeć z przekazem reklamowym do architektów i studentów architektury, projektantów, dekoratorów oraz inwestorów branżowych. W pakiecie zastosowano dwa modele cenowe uzależnione od liczby odsłon.
Nowość w ofercie sieci to pakiet reklamowy o nazwie BUDonline_ARCHITEKTURA. W skład tego produktu wchodzą specjalistyczne serwisy internetowe skupiające architektów i studentów architektury, projektantów budynków i wnętrz, grafików i designerów a także inwestorów budowlanych. Zasięg nowego pakietu oferowanego przez sieć wynosi blisko 100 000 użytkowników i ponad 500 000 odsłon.
W ramach nowej oferty reklamodawcy mogą korzystać ze standardowych form reklamy internetowej, ale główną cechą pakietu są rozwiązania nieszablonowe takie jak specjalnie tworzone sekcje klienta, dedykowane konkretnym rozwiązaniom działy czy tzw. include’y. Profil demograficzny internautów do których dociera nowy pakiet reklamowy Cormedia wygląda następująco: ponad 50% to osoby między 25 a 44 rokiem życia; ponad 33% posiada wyższe wykształcenie; ponad 36% zamieszkuje miejscowości powyżej 200 tys. osób.
Na czele najbardziej atrakcyjnych grup zawodowych, w ramach kategorii Budownictwo są Architekci. Jest to jedno z wyjątkowo opiniotwórczych środowisk tej branży. To oni wyznaczają trendy w budownictwie i bardzo często decydują o zastosowaniu określonych materiałów na etapie realizacji projektów budowlanych. Ponadto stanowią doskonałą grupę nabywczą, zwłaszcza w sektorze dóbr luksusowych. Właśnie te względy zadecydowały o stworzeniu specjalnego pakietu, jakim jest BUDonline_Architektura – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.
Tematyczna sieć budowlana zarządzana przez Cormedia jest liderem w swojej branży i według najnowszych wyników Megapanelu (faktyczny zasięg biur sprzedaży, stan na 31.03.2009) wyprzedza IDMnet, GazetaDom.pl, Adnet, Arbonetwork oraz pozostałe portale. Miesięczny zasięg sieci BUDOWNICTWOonline wynosi 1 630 000 użytkowników (real users).
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.