Nowy poradnik e-Izby: Handel transgraniczny

Opublikowano: 3 października 2016. Kategoria: Rynek.

Nowy poradnik e-Izby “e-Commerce Polska: Handel transgraniczny” skierowany jest przede wszystkim do firm zainteresowanych rozwinięciem działalności eCommerce poza granicami kraju.

ecommerce-polskaHandel transgraniczny to ogromna szansa dla przedsiębiorców do wyjścia na rynki zewnętrzne. W naszym poradniku, opracowanym przez ekspertów e-Izby, przedsiębiorcy znajdą praktyczną wiedzę dotyczącą kluczowych aspektów związanych z ekspansją międzynarodową w e-commerce, która pozwoli w sposób efektywny przygotować firmę do tej aktywności – powiedziała Patrycja Sass – Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

Ekspansja międzynarodowa to naturalny etap rozwoju biznesu, a rynek e-commerce należy do najszybciej rozwijających się na świecie Według predykcji agencji badawczej Nielsen, w 2018 roku wartość transgranicznych transakcji e-commerce na sześciu kluczowych rynkach – Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy, Brazylia, Chiny i Australia – może wynieść ponad 300 miliardów dolarów.

W raporcie zawarto informacje z zakresu logistyki, marketingu, prawa, dostosowania technologii do lokalnych wymogów i płatności online.

Poradnik “e-Commerce Polska: Handel transgraniczny” dostępny jest na stronie e-Izby.

Sylwester KozakNowy poradnik e-Izby: Handel transgraniczny

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.