Nowy poradnik e-Izby “e-Commerce Polska: Handel transgraniczny” skierowany jest przede wszystkim do firm zainteresowanych rozwinięciem działalności eCommerce poza granicami kraju.
Handel transgraniczny to ogromna szansa dla przedsiębiorców do wyjścia na rynki zewnętrzne. W naszym poradniku, opracowanym przez ekspertów e-Izby, przedsiębiorcy znajdą praktyczną wiedzę dotyczącą kluczowych aspektów związanych z ekspansją międzynarodową w e-commerce, która pozwoli w sposób efektywny przygotować firmę do tej aktywności – powiedziała Patrycja Sass – Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
Ekspansja międzynarodowa to naturalny etap rozwoju biznesu, a rynek e-commerce należy do najszybciej rozwijających się na świecie Według predykcji agencji badawczej Nielsen, w 2018 roku wartość transgranicznych transakcji e-commerce na sześciu kluczowych rynkach – Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy, Brazylia, Chiny i Australia – może wynieść ponad 300 miliardów dolarów.
W raporcie zawarto informacje z zakresu logistyki, marketingu, prawa, dostosowania technologii do lokalnych wymogów i płatności online.
Poradnik “e-Commerce Polska: Handel transgraniczny” dostępny jest na stronie e-Izby.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.