Nowy poradnik e-Izby “e-Commerce Polska: Handel transgraniczny” skierowany jest przede wszystkim do firm zainteresowanych rozwinięciem działalności eCommerce poza granicami kraju.
Handel transgraniczny to ogromna szansa dla przedsiębiorców do wyjścia na rynki zewnętrzne. W naszym poradniku, opracowanym przez ekspertów e-Izby, przedsiębiorcy znajdą praktyczną wiedzę dotyczącą kluczowych aspektów związanych z ekspansją międzynarodową w e-commerce, która pozwoli w sposób efektywny przygotować firmę do tej aktywności – powiedziała Patrycja Sass – Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
Ekspansja międzynarodowa to naturalny etap rozwoju biznesu, a rynek e-commerce należy do najszybciej rozwijających się na świecie Według predykcji agencji badawczej Nielsen, w 2018 roku wartość transgranicznych transakcji e-commerce na sześciu kluczowych rynkach – Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy, Brazylia, Chiny i Australia – może wynieść ponad 300 miliardów dolarów.
W raporcie zawarto informacje z zakresu logistyki, marketingu, prawa, dostosowania technologii do lokalnych wymogów i płatności online.
Poradnik “e-Commerce Polska: Handel transgraniczny” dostępny jest na stronie e-Izby.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.