Nowy portal ING.pl

Opublikowano: 6 sierpnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W sieci dostępna jest już nowa wersja portalu grupy finansowej ING zrealizowanego w oparciu o platformę Active Content.

Głównym celem projektu był lepszy dostęp do oferty i systemów transakcyjnych. Przy tworzeniu nowego rozwiązania wykorzystano analizę ruchu w serwisie i ścieżek, którymi poruszają się użytkownicy, a także sugestie osób odwiedzających portal oraz badania na grupie docelowej.

Na tej podstawie e-point SA na zlecenie Grupy ING zoptymalizował architekturę informacyjną, kładąc nacisk na łatwość dotarcia do systemów transakcyjnych oraz inicjowanie sprzedaży produktów finansowych poszczególnych podmiotów Grupy.

W serwisie powstały nowe sekcje, stworzono tez nowe aplikacje funkcjonalne, jak kalkulator hipoteczny czy aplikacje do rezerwacji miejsc w ośrodkach wczasowych ING.

W najbliższym czasie w ING.pl zostaną wdrożone kolejne moduły zwiększające wykorzystanie interaktywnych dróg kontaktu z klientami.

e-point SA współpracuje z Grupą ING od ponad sześciu lat. Istniejący od 2001 roku portal ING.pl jest w międzynarodowej Grupie ING pierwszym projektem agregującym ofertę wielu podmiotów. W ciągu miesiąca liczba wizyt w portalu sięga 500 tys.

http://www.e-point.pl
http://www.ing.pl

Sylwester KozakNowy portal ING.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.