Notowany na warszawskim parkiecie Comarch uruchomił nowy portal korporacyjny – Comarch.pl. Jest to kolejny etap w realizacji strategii komunikacji firmy w Internecie. Wykonanie portalu powierzono agencji interaktywnej SoInteractive, która należy do grupy kapitałowej giełdowego lidera rynku IT.
Comarch, od kilku miesięcy pracuje nad unowocześnieniem swojego wizerunku w sieci. Podjęte działania obejmują zmiany w identyfikacji wizualnej poszczególnych sektorów produktowych, redesign logotypu, a także rewitalizację portali internetowych.
Nową odsłonę Comarch.pl wyróżnia elegancki design oraz przyjazna nawigacja. Interaktywne elementy graficzne wykonane za pomocą technologii PV3D czynią portal Comarch.pl nowoczesnym i przejrzystym, ułatwiając przy tym nawigację po serwisie.
Zdaniem dyrektora kreatywnego SoInteractive Grzegorza Gracza: Autorskie rozwiązania CMS – systemu zarządzania treścią – pozwoliły nie tylko na zbudowanie szerokiej i nowoczesnej platformy komunikacyjnej, ale także stworzyły zupełnie nowe możliwości wspierania działań związanych z pozycjonowaniem portalu.
W nowym layoucie, obok wersji polskiej, działają również portale skierowane na rynek amerykański www.comarch.com, niemiecki www.comarch.de oraz dla krajów Unii Europejskiej www.comarch.eu.
Agencja SoInteractive opracuje dla Comarch dodatkowe cztery wersje językowe portalu: francuską, rosyjską, hiszpańską i ukraińską oraz nowe Internetowe Centrum Medialne.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.