Notowany na warszawskim parkiecie Comarch uruchomił nowy portal korporacyjny – Comarch.pl. Jest to kolejny etap w realizacji strategii komunikacji firmy w Internecie. Wykonanie portalu powierzono agencji interaktywnej SoInteractive, która należy do grupy kapitałowej giełdowego lidera rynku IT.
Comarch, od kilku miesięcy pracuje nad unowocześnieniem swojego wizerunku w sieci. Podjęte działania obejmują zmiany w identyfikacji wizualnej poszczególnych sektorów produktowych, redesign logotypu, a także rewitalizację portali internetowych.
Nową odsłonę Comarch.pl wyróżnia elegancki design oraz przyjazna nawigacja. Interaktywne elementy graficzne wykonane za pomocą technologii PV3D czynią portal Comarch.pl nowoczesnym i przejrzystym, ułatwiając przy tym nawigację po serwisie.
Zdaniem dyrektora kreatywnego SoInteractive Grzegorza Gracza: Autorskie rozwiązania CMS – systemu zarządzania treścią – pozwoliły nie tylko na zbudowanie szerokiej i nowoczesnej platformy komunikacyjnej, ale także stworzyły zupełnie nowe możliwości wspierania działań związanych z pozycjonowaniem portalu.
W nowym layoucie, obok wersji polskiej, działają również portale skierowane na rynek amerykański www.comarch.com, niemiecki www.comarch.de oraz dla krajów Unii Europejskiej www.comarch.eu.
Agencja SoInteractive opracuje dla Comarch dodatkowe cztery wersje językowe portalu: francuską, rosyjską, hiszpańską i ukraińską oraz nowe Internetowe Centrum Medialne.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.