Począwszy od kwietnia 2006 roku, należąca do grupy CR Media Consulting największa w Polsce sieć internetowa Ad Net, rozpoczęła testy nowego produktu skierowanego do klientów reklamowych. Produkt umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych realizowanych na zrzeszonych w sieci witrynach w oparciu o wygenerowane kontakty z udostępnianym przez IGroup Call Center. Kampania testowa promuje należącą do IGroup usługę telekomunikacyjną HaloNet.
Oferta jest odpowiedzią na rosnącą na polskim rynku presję na efektywność ponoszonych wydatków reklamowych i jest w dużej mierze skierowana do klientów, którzy definiują cele swoich kampanii poziomem wygenerowanych kontaktów telefonicznych (banki, ubezpieczenia, restauracje, deweloperzy etc.). Największym potencjałem nowego produktu jest jednak możliwość zaangażowania w reklamę internetową mniejszych reklamodawców lokalnych, którzy do tej pory uważali to medium, za zbyt mało skuteczne.
Stworzenie wspólnej oferty IGroup i Ad Net jest elementem realizacji wspólnej strategii, bazującej na synergii zasobów IGroup i CR Media Consulting S.A., które podpisały list intencyjny 28 lutego 2006 roku. Jednym, z jej elementów jest rozwój projektów e-marketingowych i stworzenie pierwszego kompleksowego E-Kontakt Center, integrującego telekomunikacyjne i internetowe techniki wspierające sprzedaż. Wielkość rynku reklamowego bazującego na efektywnościowym modelu rozliczeń na świecie szacowana jest na 30% procent wszystkich wydatków marketingowych.
http://www.adnet.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.