Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net

Opublikowano: 9 kwietnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Począwszy od kwietnia 2006 roku, należąca do grupy CR Media Consulting największa w Polsce sieć internetowa Ad Net, rozpoczęła testy nowego produktu skierowanego do klientów reklamowych. Produkt umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych realizowanych na zrzeszonych w sieci witrynach w oparciu o wygenerowane kontakty z udostępnianym przez IGroup Call Center. Kampania testowa promuje należącą do IGroup usługę telekomunikacyjną HaloNet.

Oferta jest odpowiedzią na rosnącą na polskim rynku presję na efektywność ponoszonych wydatków reklamowych i jest w dużej mierze skierowana do klientów, którzy definiują cele swoich kampanii poziomem wygenerowanych kontaktów telefonicznych (banki, ubezpieczenia, restauracje, deweloperzy etc.). Największym potencjałem nowego produktu jest jednak możliwość zaangażowania w reklamę internetową mniejszych reklamodawców lokalnych, którzy do tej pory uważali to medium, za zbyt mało skuteczne.

Stworzenie wspólnej oferty IGroup i Ad Net jest elementem realizacji wspólnej strategii, bazującej na synergii zasobów IGroup i CR Media Consulting S.A., które podpisały list intencyjny 28 lutego 2006 roku. Jednym, z jej elementów jest rozwój projektów e-marketingowych i stworzenie pierwszego kompleksowego E-Kontakt Center, integrującego telekomunikacyjne i internetowe techniki wspierające sprzedaż. Wielkość rynku reklamowego bazującego na efektywnościowym modelu rozliczeń na świecie szacowana jest na 30% procent wszystkich wydatków marketingowych.

http://www.adnet.pl

Hanna LaskowskaNowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net

Podziel się!

O autorze

hania