Dzieci Wirtualnej Polski to, jak dotąd, najpopularniejszy serwis internetowy dla najmłodszych użytkowników Sieci. Od początku istnienia bawi, uczy i wprowadza małych Internautów w świat realny oraz wirtualny.
'Zbudowaliśmy zupełnie nowy serwis dla najmłodszych – mówi Olga Rudnicka, współodpowiedzialna za projekt – Został on zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami światowymi panującymi wśród witryn dla dzieci. Wykorzystuje szerokie możliwości Internetu, by przedstawiać dzieciom w barwny, multimedialny, dynamiczny sposób otaczającą ich rzeczywistość, uczyć kreatywnego myślenia oraz posługiwania się komputerem dla celów edukacyjnych, czy dobrej zabawy. Dodaliśmy szereg zabaw dźwiękowych, urozmaiciliśmy grafikę, wykorzystaliśmy w olbrzymim zakresie technologię Flash, by uatrakcyjnić serwis i przyciągnąć do niego jak największą rzeszę małych Internautów.’
Serwis edukuje poprzez zabawę. Nie brakuje w nim kolorowanek, labiryntów, barwnych zagadek pozwalających poznać cyfry i litery, czy zapoznawać się 'na wesoło’ z ortografią. Uczy myślenia przestrzennego, łączenia faktów, komponowania obrazów (np. puzzle). Zamieszczono w nim szereg gier i zabaw, też w technologii 3D. Dzieci mogą sięgnąć do ciekawych opowiadań i wierszy, serwis przybliża im nasze tradycje i obrzędy (Andrzejki, Prima Aqprilis, Marzannę…), poszerzając ich wiedzę o świecie.
Wprowadzone obecnie zmiany pozwoliły uczynić zeń multimedialną platformą interaktywnego kontaktu z młodym Internautą. Dzieci, poprzez wprowadzone właśnie opcje, mają jeszcze większą możliwość współkreowania witryny. Dzięki nowym funkcjonalnościom mogą głosować na poszczególne gry, tworzyć ich rankingi, zamieszczać na forum opinie na tematy prezentowane w serwisie. Nie sprawi im kłopotu dodanie swego ulubionego linka do Katalogu stron WWW, czy rysunku do galerii. Mogą wysłać kolorową kartkę, także jako barwne puzzle, do przyjaciela, czy rodziców, definiując jej wygląd, wybierając znaczek pocztowy, kolor czcionki…
Wirtualna Polska dodała do serwisu kategorię 'Multimedia’, w której użytkownicy będą mogli przeczytać o nowych grach komputerowych, filmach dla dzieci, czy interesujących książkach. Główną atrakcją tej kategorii będą bez wątpienia udostępnione do ściągnięcia pliki: dema gier, trailery filmów, mp3 z fragmentami książek.
Twórcy serwisu od lat zamieszczają w nim prace małych użytkowników Internautów, organizują liczne konkursy, w których nagrodami są interesujące lektury i gry edukacyjne.
'Nie ma w tej chwili w Polsce serwisu dla dzieci o takich możliwościach, z tak nowoczesną zawartością wysokiej jakości – podkreśla Joanna Ruczyńska z WP – witryna WP jest bezkonkurencyjna. Wykorzystaliśmy najnowsze technologie by zapewnić najmłodszym Internautom dobrą zabawę i rzetelną edukację. Nie stoimy w miejscu ale systematycznie rozbudowujemy Dzieci.wp.pl a zainteresowanie serwisem jest naprawdę duże. Oglądalność kolorowych stron WP od roku oscyluje pomiędzy 5 a 6 milionami odsłon miesięcznie, w grudniu 2003 roku przekraczając 6.5 miliona odsłon.’
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.