Od 14 maja w Internecie będzie dostępna nowa strona korporacyjna Egmontu. Pod adresem www.egmont.pl znajdą się zarówno informacje przeznaczone dla klientów biznesowych firmy, jak i treści skierowane do odbiorców indywidualnych.
Grupą docelową serwisu są przede wszystkim klienci indywidualni (rodzice, czytelnicy), strona powstała jednak również z myślą o klientach biznesowych wydawnictwa (dziennikarze, firmy, instytucje).
Witryna korporacyjna Egmontu ma z założenia spełniać funkcję parasolową – prezentowane będą na niej różne produkty wydawnictwa (np. czasopisma dla dzieci, komiksy dla dorosłych). Strona dostarczać będzie informacji o firmie, produktach i usługach, a także realizować działania promocyjno-reklamowe związane z produktami Egmontu. Dodatkowo odświeżony serwis ma sprzyjać w budowaniu trwałych relacji z internautami, m.in. za pomocą narzędzi relacyjnych tj. rozbudowany newsletter czy formularz kontaktu. Serwis Egmontu umożliwi także zainteresowanym czytelnikom nabywanie produktów wydawnictwa on-line (przez firmy pośredniczące – sklepy Merlin.pl i Imago.com.pl)
Witryna wydawnictwa powstała w oparciu o system CMS EDITO, ma być przyjazna wyszukiwarkom i wykonana wg najlepszych standardów (W3C). Za kreację strony odpowiada firma Ideo.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.