Fortis Bank zmodernizował serwis internetowy, który zyskał portalowy charakter i wiele nowych funkcjonalności.
Dla wygody użytkowników w nowym serwisie Fortis Banku znalazły się takie narzędzia jak, m.in.: wyszukiwarka, mapa serwisu, a także ścieżka nawigacyjna (breadcrumbs), która ułatwia poruszanie się po serwisie. Na stronie znajduje się także mapa oddziałów wykorzystująca dostarczane przez Google interaktywne rozwiązanie precyzyjnie lokalizujące poszukiwaną placówkę banku. Internauci mogą korzystać również z kanałów RSS, umożliwiających subskrypcję nagłówków informacji za pośrednictwem specjalnych czytników lub najnowszych wersji przeglądarek internetowych.
Na stronie można także zalogować się do systemu bankowości internetowej Pl@net, który również ostatnio został gruntownie zmodernizowany.
Nową sekcją w nowym serwisie korporacyjnym banku jest codziennie aktualizowany Serwis Ekonomiczny redagowany przez głównego ekonomistę Fortis Banku Marcina Mroza. Serwis zawiera aktualne informacje rynków, jak i na bieżąco aktualizowane kursy walut.
Na stronie można wybrać preferowany rozmiar czcionki ułatwiający czytanie informacji, wydrukować wyświetlany tekst, a także, korzystając z mechanizmu rekomendacji strony, polecić ją znajomemu.
Nowy serwis powstał przy współpracy z agencją interaktywną Infinity Group.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.