Pod adresem iab.pl jest już dostępny nowy serwis internetowy Interactive Advertising Bureau Polska, stworzony przy współpracy Stowarzyszenia z agencją interaktywną OS3 multimedia i firmą RSI internet.
Interactive Advertising Bureau to założona w USA w 1996 roku, działająca obecnie w kilkudziesięciu krajach organizacja, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. W 2001 roku pierwotna nazwa Internet Advertising Bureau została zmieniona ze względu na zmiany zachodzące na rynku – internet rozwinął i zintegrował się z technikami mobilnymi i alternatywnymi kanałami przekazu. Nowa nazwa bardziej odpowiada, więc charakterowi współczesnej reklamy online. Interactive Advertising Bureau działa obecnie w kilkudziesięciu krajach na świecie. Wszystkie lokalne oddziały stowarzyszenia działają niezależnie i posiadają swobodę we wprowadzaniu regulacji na rynkach, które reprezentują. Mimo, że IAB Polska jest samodzielną, niezależną organizacją utrzymuje bliskie kontakty z członkami IAB w USA, w Europie i w innych częściach świata.
„Bardzo cieszy nas fakt, że IAB tak prężnie rozwija się na polskim rynku. Koniec 2003 roku był dla Stowarzyszenia niezwykle udany, pozyskało ono nowych członków, w efekcie zmian ukształtowały się nowe władze. Pracując nad serwisem IAB chcieliśmy stworzyć miejsce, które społeczność interaktywna z chęcią będzie odwiedzać i odnajdywać w nim najświeższe informacje dotyczące zarówno problemów, jak i nowych szans pojawiających się przez branżą. Miło nam, że mieliśmy swój wkład
w rozwój Stowarzyszenia, poprzez możliwość stworzenia www.iab.pl.” – powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes IAB, odpowiedzialny za marketing „Współpraca z OS3 układała się wyjątkowo dobrze i jesteśmy zadowoleni z efektów naszej współpracy. Oczywiście serwis będzie dalej rozwijany, zwłaszcza w zakresie publikacji nowych treści. Nowością w IAB jest możliwość złożenia wniosku członkowskiego online.”
Dzięki wdrożeniu przez firmę RSI internet systemu klasy CMS – webBOX wszystkie publikowane w serwisie treści są zawsze aktualne i łatwo dostępne, a ich publikacja jest prosta i intuicyjna. WebBOX stanowi kompletny zestaw aplikacji i narzędzi do budowy oraz zarządzania treścią w dowolnej wielkości serwisie internetowym.
http://www.os3.pl
http://www.iab.pl
http://www.rsi.pl
http://www.webbox.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.