Internetowa sieć reklamowa IDMnet gruntownie zmodernizowała swoją witrynę WWW. Zmiana objęła stronę wizualną serwisu, sposób nawigacji po nim, a także dostępne informacje i sposób ich prezentacji. Nowy serwis – idmnet.pl – ma lepiej przedstawiać ofertę sieci, a także precyzyjniej docierać z informacją do różnych grup odbiorców, głównie witryn i reklamodawców. Sieć reklamowa IDMnet posiada obecnie ponad 5,5 mln unikalnych użytkowników – dane wg gemiusAudience z 08.2004 – co czyni ją jednym z liderów w tym segmencie rynku.
Nowa wersja serwisu wyraźniej niż poprzednia oddziela ofertę sieci przeznaczoną dla witryn i dla reklamodawców. Dla obydwu grup odbiorców przygotowano bardzo dokładne informacje, opisy produktów i usług oraz stosowanych technologii, niezbędne narzędzia, a także przykładowe kampanie i projekty. Nie zapomniano także o bardzo popularnym dziale LuNet@, który dla wielu osób był swoistą kopalnią wiedzy na tematy związane z marketingiem internetowym. Nowa baza wiedzy jest osobnym działem, poszerzonym i wzbogaconym o dodatkowe informacje.
'Nowa witryna systematyzuje ofertę naszych produktów i wyraźnie rozdziela informacje kierowane do witryn i reklamodawców. Nie zabrakło na niej także działu baza wiedzy (LuNet@), który jak wiemy z otrzymywanych listów cieszy się dużym zainteresowaniem studentów i osób zainteresowanych marketingiem internetowym’ – mówi Maciej Musioł – Dyrektor Biura Reklamy IDMnet.
Dodatkowo wyodrębniona została sekcja 'download’, która zawiera pliki do pobrania z ofertami, cennikami i informacjami potrzebnymi do współpracy z reklamodawcami
i witrynami. Niezwykle istotnym elementem nowej witryny jest planner.idmnet.pl, zaawansowane narzędzie służące do prezentacji oferty IDMnet dla Klientów.
'Kończymy także prace nad nową wersją systemu http://planner.idmnet.pl – platformy dedykowanej naszym klientom, gdzie reklamodawcy i witryny znajdą pełne informacje o naszej współpracy. Jest to nasze autorskie rozwiązanie, które do tej pory było niezwykle chwalone przez użytkowników. Jestem przekonany, że nowa wersja będzie jeszcze lepsza od dotychczasowej.’ – dodaje Adam Dyba, Dyrektor Generalny IDMnet.
Strona została stworzona przy wykorzystaniu nowego systemu CMS (Content Managenet System) stworzonego przez agencję interaktywną SuperMedia. Dzięki takiemu rozwiązaniu można w łatwy sposób dodawać lub usuwać treści z serwisu bez konieczności znajomości języka HTML.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.