Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla koncernu Nestlé nowy serwis internetowy o tematyce dotyczącej wellness.
Nestlé zgodnie ze swoją ideą ’Good Food, Good Life’ pragnie pomóc zrozumieć internautom, czym jest wellness i pokazać, iż życie według wellness to codzienność pełna wrażeń.
Na filozofię wellness składa się wszystko co powoduje, że czujemy się dobrze wśród otaczających nas ludzi i przedmiotów, jak i to co robimy oraz jak się odżywiamy. Dlatego też serwis internetowy www.nestle.pl/wellness został podzielony na 4 części, w których poruszana tematyka (a także wygląd serwisu) nawiązuje do aktualnej pory roku.
’Żyję zdrowo’ to artykuły m.in. na temat aktywności fizycznej i zdrowia oraz filozofiach życia. ’Jem zdrowo’ to nie tylko przepisy i wiedza na temat zdrowego odżywiania, ale także propozycje ciekawych diet, porady na temat sezonowej kuchni oraz informacje o historii koncernu i składnikach odżywczych produktów Nestlé. Dla osób które poszukują spokoju
i odpoczynku – powstał dział ’Relaksuję się’ pełen propozycji ciekawych książek, filmów, relaksującej muzyki i pomysłów kulinarnych podróży. Aby lepiej zrozumieć potrzeby swojej duszy i organizmu Nestlé zachęca także do zajrzenia do działu ’Poznaję siebie’, gdzie dostępne są kalkulatory (kalorii, energetyczny) oraz interaktywne testy, które pozwolą dobrać odpowiedni rodzaj ćwiczeń fitness czy określić swój typ 'in-jang’. Dodatkowo Nestlé zaprasza internautów do uczestnictwa w Forum, gdzie każdy może porozmawiać na temat tego, co zrobić, by zwykła codzienność była 'well’.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.