Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla koncernu Nestlé nowy serwis internetowy o tematyce dotyczącej wellness.
Nestlé zgodnie ze swoją ideą ’Good Food, Good Life’ pragnie pomóc zrozumieć internautom, czym jest wellness i pokazać, iż życie według wellness to codzienność pełna wrażeń.
Na filozofię wellness składa się wszystko co powoduje, że czujemy się dobrze wśród otaczających nas ludzi i przedmiotów, jak i to co robimy oraz jak się odżywiamy. Dlatego też serwis internetowy www.nestle.pl/wellness został podzielony na 4 części, w których poruszana tematyka (a także wygląd serwisu) nawiązuje do aktualnej pory roku.
’Żyję zdrowo’ to artykuły m.in. na temat aktywności fizycznej i zdrowia oraz filozofiach życia. ’Jem zdrowo’ to nie tylko przepisy i wiedza na temat zdrowego odżywiania, ale także propozycje ciekawych diet, porady na temat sezonowej kuchni oraz informacje o historii koncernu i składnikach odżywczych produktów Nestlé. Dla osób które poszukują spokoju
i odpoczynku – powstał dział ’Relaksuję się’ pełen propozycji ciekawych książek, filmów, relaksującej muzyki i pomysłów kulinarnych podróży. Aby lepiej zrozumieć potrzeby swojej duszy i organizmu Nestlé zachęca także do zajrzenia do działu ’Poznaję siebie’, gdzie dostępne są kalkulatory (kalorii, energetyczny) oraz interaktywne testy, które pozwolą dobrać odpowiedni rodzaj ćwiczeń fitness czy określić swój typ 'in-jang’. Dodatkowo Nestlé zaprasza internautów do uczestnictwa w Forum, gdzie każdy może porozmawiać na temat tego, co zrobić, by zwykła codzienność była 'well’.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.