2 czerwca Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie uruchomiła nową wersję serwisu internetowego NewConnect. Gruntowanie przebudowana i wzbogacona o nowe funkcjonalności strona internetowa ułatwi inwestorom i spółkom giełdowym wyszukanie aktualnych informacji o rynku NewConnect i notowanych na nim podmiotach.
Nowy serwis newconnect.pl został przygotowany przez agencję SUPERMEDIA Interactive, specjalizująca się m.in. w obsłudze rynków kapitałowych.
Dariusz Marszałek z Biura Promocji GPW, spytany o przyczyny zmian w serwisie powiedział: „Wraz z dynamicznym rozwojem rynku NewConnect, rozwijamy i udoskonalamy jego serwis internetowy. Chcemy, by stał się on nie tylko źródłem informacji, ale także aktywnym narzędziem komunikacji między wszystkimi uczestnikami rynku ”.
Serwis posiada rozbudowany moduł aktualności, w którym można odnaleźć wszystkie bieżące informacje, uchwały, zapowiedzi konferencji i szkoleń. Dla inwestorów i spółek zainteresowanych emisją przygotowano specjalne przewodniki umożliwiające zapoznanie się z zasadami obrotu na rynku.
Rozwiązaniem uatrakcyjniającym graficzną warstwę serwisu są relacje video z debiutów spółek oraz interaktywne wykresy notowań giełdowych wraz z notowaniami archiwalnymi i porównawczymi. Strona jest wzbogacona o flashowe mapki i zaawansowane wyszukiwarki spółek oraz autoryzowanych doradców. Dodano również nową funkcjonalność – wizytówki spółek.
Serwis powstał w oparciu o autorskie rozwiązanie SUPERMEDIA Interactive: Content Manager Advanced wraz z dedykowanymi modułami wspierającymi zarządzania danymi spółek, autoryzowanych doradców, członków rynku a także dokumentami informacyjnymi. Działa w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Trwają prace nad wersją rosyjską.
W serwisie zastosowano import danych z systemu giełdowego. W ten sposób prezentowane są raporty EBI i ESPI spółek, udział członków Giełdy w obrotach, informacje o notowanych akcjach oraz statystyki.
Jest to kolejny po WSEInternational projekt zrealizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla GPW S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.