Nowy serwis PKO Banku Polskiego

W sieci ruszył nowy serwis PKO Banku Polskiego. Jest to kolejny etap w realizacji koncepcji obecności banku w Internecie. Portal powstał ze względu na szybko rozwijającą się ofertę produktową PKO BP i w odpowiedzi na stale rosnące wymagania Klientów.

Pod adresem pkobp.pl użytkownicy będą mogli zapoznać się z jego kompleksową ofertą. Wszystkie wiadomości produktowe podzielone są według kryterium grupy docelowej. Bez względu na to, czy internauta – przykładowo – jest jeszcze uczniem, czy samodzielnym przedsiębiorcą, za pomocą funkcjonalnych narzędzi bez problemu dotrze do wybranego działu i poszukiwanych informacji.

Nowością jest dział Aktualności i Biuro Prasowe. Dzięki tym innowacjom Klienci banku będą mieli dostęp do stale aktualizowanych informacji o nowych produktach i usługach czy sieci placówek i agencji PKO BP.

Zarejestrowani użytkownicy mogą określić stronę startową z wybranym profilem Klienta. Internauci zasubskrybowani na poprzednim serwisie PKO BP mają możliwość uzupełnić swoją subskrubcję i dzięki niej za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymywać bieżące informacje na temat nowości bankowych i zmian dokonywanych w serwisie banku.

Serwis oprócz niezwykle bogatej oferty produktów i usług bankowych zawiera odnośniki do stron internetowych spółek należących do grupy PKO BP, serwisu PKO Bank Polski Kulturze Narodowej oraz niedawno powstałego Serwisu Olimpijskiego. Projektami oraz wykonaniem wszystkich.

Projektem serwisu i jego wykonaniem zajęła się Agencja Interaktywna HYPERmedia.

„Przy projektowaniu serwisu skupiliśmy się na przejrzystości layoutu. Nie chcieliśmy, aby użytkownicy gubili się w gąszczu zakładek i linków. Naszym celem było, aby każdy obecny jak i przyszły Klient PKO Banku Polskiego mógł szybko i efektywnie dotrzeć do poszukiwanych informacji.” – mówi Tomasz Toczewski, koordynator projektu od strony Agencji HYPERmedia.

Od marca br. PKO Bank Polski jest ponadto patronem serwisu olimpijskiego Wirtualnej Polski, który w ostatnich dniach bije rekordy odwiedzalności. Tylko w ciągu pierwszego tygodnia Olimpiady serwis odwiedziło aż 1 mln internautów.

„Od dwóch lat realizujemy strategię banku zwaną „strategią modernizacji”. Nie oznacza to tylko przemian wewnętrznych i modyfikacji oferty Banku. Chcemy zmieniać także postrzeganie i nasz wizerunek wśród Klientów, w tym tak istotnej ich grupy jaką stanowią Internauci. Dlatego też pragniemy, aby nasze działania internetowe były zgodne z obowiązującymi w sieci trendami oraz prowadzone z wykorzystywaniem najnowocześniejszych narzędzi e-marketingu. Nowy serwis internetowy www.pkobp.pl , czy serwis olimpijski są tego najlepszym dowodem.”- mówi Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO Banku Polskiego.

http://www.pkobp.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top