Nowy serwis w mojeauto.pl – Motogazeta

Opublikowano: 18 listopada 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl kontynuuje proces przekształcania swojego serwisu z platformy transakcyjnej na informacyjną

Motogazeta jest serwisem informacyjnym zawierającym wiadomości z branży motoryzacyjnej. Znajdują się w niej informacje skierowane do wszystkich zainteresowanych samochodami, zarówno zawodowo, np. dla managerów i kadry zarządzającej flotami, jak i do hobbystów oraz zaczynających dopiero swoją przygodę ze światem motoryzacji. Wiadomości w nowej Motogazecie zamieszczane są w odpowiednich kategoriach: Aktualności, Premiery, Sport, Technika, Samochody ciężarowe, Finanse i prawo oraz Testy.

Redaktorem naczelnym Motogazety jest Wojciech Traczyk. Dział Samochody ciężarowe będzie tworzony przy współudziale specjalisty z branży transportu ciężarowego i wojskowego, znanego dziennikarza motoryzacyjnego, Jarosława Bracha. W wyniku współpracy z firmą IPM, na łamach nowej Motogazety prezentowane będą również materiały z wydawnictw: Flota, Auto Vip i Samochody Użytkowe.

W nowej Motogazecie uatrakcyjniona została szata graficzna oraz opracowany został nowy mechanizm subskrypcji newslettera. Newsletter mojeauto.pl będzie wysyłany w każdy czwartek do wszystkich użytkowników serwisu, którzy zarejestrują się na stronach Motogazety. W newsletterze zamieszczane są zapowiedzi najciekawszych artykułów z poszczególnych działów Motogazety, jakie ukazały się w ciągu bieżącego tygodnia.

Po odnowieniu serwisów „Auta Używane”, „Motofinanse” oraz „Auta Nowe”, „Motogazeta” jest kolejnym, który doczekał się gruntownej przebudowy w odświeżanej platformie mojeauto.pl.

http://www.mojeauto.pl

Sylwester KozakNowy serwis w mojeauto.pl – Motogazeta

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.