Debiut niemieckojęzycznej wersji strony internetowej zakończył wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej w spółce programistycznej CodeTwo. Zmiana symboliki stosowanej przez CodeTwo wiąże się z rozwojem spółki, która działa w sektorze rozwiązań programistycznych dla Microsoft Exchange Server oraz Office Outlook. Odświeżenie wizerunku firmy w internecie jest wynikiem odnotowania przez spółkę wzrostu liczby klientów m.in. wśród przedsiębiorstw zagranicznych.
– Nasze produkty stają się coraz lepiej rozpoznawane na rynku usług software’owych dla serwera Exchange – podkreśla Michał Bednarz, właściciel CodeTwo. – Decyzja o zmianie systemu identyfikacji wizerunkowej to naturalna konsekwencja rozwoju naszej spółki.
Redesign systemu identyfikacji wizualnej w CodeTwo był procesem trwającym kilka miesięcy. Kompleksowa zmiana wizerunkowa, dokonana na podstawie szczegółowo opracowanej księgi standardów CI, objęła m.in. zaprojektowanie nowego logotypu spółki, kolorystyki, liternictwa, druków firmowych, wizytówek. Najlepiej widocznym efektem odświeżenia wizerunku było uruchomienie nowoczesnego, funkcjonalnego serwisu internetowego firmy. Po wiosennym debiucie strony polskojęzycznej firma CodeTwo umieściła w internecie także wersje anglo- i niemieckojęzyczną.
– Dzięki przejrzystej kolorystyce oraz dobrze zbudowanemu menu nasi klienci łatwo dotrą do każdej potrzebnej im informacji – mówi Michał Bednarz. – Mogą to być np. nasza szczegółowa oferta, opisy i instrukcje aplikacji, rozbudowane biuro prasowe, centrum pomocy online. Obcojęzyczne wersje serwisu umożliwiają również dokonanie transakcji kupna oprogramowania online, za pomocą bezpiecznego, szyfrowanego systemu PayPal.
Nowe serwisy spółki CodeTwo:
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.