Nowy wizerunek internetowy Audi

Opublikowano: 29 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Agencja interaktywna Conecto zakończyła pierwszy etap prac związanych z odświeżeniem internetowego wizerunku Audi w Polsce. Zaprojektowała i wdrożyła nowy serwis www generalnego dystrybutora samochodów tej marki. W najbliższej przyszłości zostanie on rozbudowany o kolejne działy.

„Przewaga dzięki technice” to maksyma Audi, którą agencja Conecto potraktowała jako główną wytyczną w kwestii kreowania internetowego wizerunku jednej z najbardziej cenionych marek samochodów. Nacisk położony został na czytelny, obrazowy przekaz, rzetelną informację i funkcjonalność serwisu.

Serwis dostarcza także informacje dotyczące oferty flotowej oraz partnerów Audi. Osobna sekcja przybliża historię i filozofię firmy. Wkrótce serwis zostanie rozbudowany o dział „Moje Audi”, przeznaczony przede wszystkim dla właścicieli samochodów tej marki. Będą oni mogli skorzystać z wielu dodatkowych usług, takich jak: możliwość szacowania wartości samochodów, kalkulatory ubezpieczeniowe, finansowe i leasingowe, newsletter, itp. Dział będzie miał za zadanie podtrzymać zaufanie, lojalność i pozytywny odbiór marki wśród jej największych miłośników.

http://www.audi.pl
http://www.conecto.pl

Sylwester KozakNowy wizerunek internetowy Audi

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.