Nowy wygląd SARE

Opublikowano: 10 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

System, z którego korzysta już ponad 120 klientów, został poddany po raz pierwszy tak gruntownej zmianie layoutu. Całość zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi trendami, przy czym bazowano w dużym stopniu na sugestiach klientów i użytkowników.
Nowy wygląd SARE zapewnia bardziej intuicyjne korzystanie z systemu. Jasne tło i kontrastowe nagłówki nadają całości bardziej czytelnego charakteru. Ujednolicone zostały także ramki i tabele, co ułatwia odczytywanie i porównywanie danych. Dodano ścieżki wskazujące, gdzie użytkownik znajduje się w danej chwili, i wprowadzono nowe wykresy obrazujące efekty wysyłek.

Struktura i funkcje systemu pozostały bez zmian, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z niego w taki sam sposób jak dotychczas. Nową oprawę graficzną nadano także wersji demonstracyjnej dostępnej pod adresem http://demo.sare.pl/, którą dodatkowo rozbudowano o wszystkie funkcje wprowadzone w systemie w ciągu ostatniego półtora roku. Nowy layout systemu zgodny jest z wyglądem strony www.sare.pl i wszystkich materiałów wizualnych.

– Wszystkie zmiany prowadzimy w oparciu o sugestie klientów i najnowsze trendy związane z projektowaniem aplikacji internetowych. Zmiana layoutu systemu oraz rozbudowania wersji demonstracyjnej jest punktem kończącym serię kilkunastu zmian funkcyjnych wprowadzonych w systemie – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. – Wśród ostatnich udoskonaleń można wymienić wprowadzenie funkcji targetowania behawioralnego, RSS czy nowych opcji w module raportów – dodaje.

SARE to pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu. Dostarcza narzędzie umożliwiające samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. System wykorzystywany jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych i informacyjnych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich.

Wśród klientów SARE znajdują się takie marki, jak: Premiumclub, Siemens, Media Markt, Saturn, Lexus, Danone, Agros Nova, Mieszko, Winterthur, Commercial Union, Getin Holding, Grupa Hotelowa Orbis, Stena Line, Masterlink, Black Red White, W. Kruk, Reader’s Digest, Reporter, Netsprint i Bankier.pl.

www.sare.pl

Sylwester KozakNowy wygląd SARE

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.