System, z którego korzysta już ponad 120 klientów, został poddany po raz pierwszy tak gruntownej zmianie layoutu. Całość zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi trendami, przy czym bazowano w dużym stopniu na sugestiach klientów i użytkowników.
Nowy wygląd SARE zapewnia bardziej intuicyjne korzystanie z systemu. Jasne tło i kontrastowe nagłówki nadają całości bardziej czytelnego charakteru. Ujednolicone zostały także ramki i tabele, co ułatwia odczytywanie i porównywanie danych. Dodano ścieżki wskazujące, gdzie użytkownik znajduje się w danej chwili, i wprowadzono nowe wykresy obrazujące efekty wysyłek.
Struktura i funkcje systemu pozostały bez zmian, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z niego w taki sam sposób jak dotychczas. Nową oprawę graficzną nadano także wersji demonstracyjnej dostępnej pod adresem http://demo.sare.pl/, którą dodatkowo rozbudowano o wszystkie funkcje wprowadzone w systemie w ciągu ostatniego półtora roku. Nowy layout systemu zgodny jest z wyglądem strony www.sare.pl i wszystkich materiałów wizualnych.
– Wszystkie zmiany prowadzimy w oparciu o sugestie klientów i najnowsze trendy związane z projektowaniem aplikacji internetowych. Zmiana layoutu systemu oraz rozbudowania wersji demonstracyjnej jest punktem kończącym serię kilkunastu zmian funkcyjnych wprowadzonych w systemie – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. – Wśród ostatnich udoskonaleń można wymienić wprowadzenie funkcji targetowania behawioralnego, RSS czy nowych opcji w module raportów – dodaje.
SARE to pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu. Dostarcza narzędzie umożliwiające samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. System wykorzystywany jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych i informacyjnych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich.
Wśród klientów SARE znajdują się takie marki, jak: Premiumclub, Siemens, Media Markt, Saturn, Lexus, Danone, Agros Nova, Mieszko, Winterthur, Commercial Union, Getin Holding, Grupa Hotelowa Orbis, Stena Line, Masterlink, Black Red White, W. Kruk, Reader’s Digest, Reporter, Netsprint i Bankier.pl.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.