Nowy wymiar Oligoo.pl

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Serwis aukcyjny Oligoo.pl zmienia swój image. Oprócz nowej szaty graficznej,  wprowadzonych zostało kilka udogodnień. Aukcje nadal jednak dostarczają silnych emocji i pozwalają legalnie rywalizować z innymi. Dzięki nowemu charakterowi, platforma zyskuje coraz większe grono sympatyków.

W czasach kryzysu Polacy nie odwrócili się od kupowania w sieci. W zeszłym roku wartość handlu  w sieci wyniosła 12 miliardów złotych. Według analityków Internetu handel przetrwa nawet największe wahania gospodarki. Do głównych atutów zakupów on-line należą niskie ceny i szeroki asortyment towarów. Nowoczesne serwisy aukcyjne oprócz w/w cech dostarczają także emocjonującą rozrywkę, a przede wszystkim możliwość nabycia atrakcyjnych towarów za kilkukrotnie niższą cenę.

Jak zapewniają twórcy Oligoo.pl – każdy może być zwycięzcą. Wystarczy uważnie obserwować uczestniczących w aukcji graczy i obrać stosowną taktykę. Pomimo konkurencji panującej wśród serwisów aukcyjnych, to właśnie Oligoo.pl najszybciej dostosowuje się do dynamiki rynku.

Wprowadziliśmy wiele udogodnień i zmian w funkcjonowaniu naszego serwisu. Staramy się tak dopasować nasze mechanizmy, aby serwis był jak najbardziej przyjazny dla użytkowników. Zebraliśmy opinie Internautów i wyszliśmy naprzeciw ich prośbom – mówi Piotr Kasprzycki, prezes GTW Media, właściciel Oligoo.pl

Zmieniła się szata graficzna, co znacząco wpłynęło na czytelność serwisu. Zmianom poddano także układ strony. Teraz o wiele łatwiej można dotrzeć do głównych funkcji i znaleźć interesujące sekcje. Łatwiejszy stał się także dostęp do listy przedmiotów i głównego panelu, co umożliwiło kupującym sprawniejsze poruszanie się pomiędzy aukcjami.

Ponadto twórcy Oligoo.pl dołożyli wszelkich starań, aby zasady funkcjonowania serwisu były jak najprostsze i czytelne dla każdego. Uruchomiony został Oligoosymulator, który w przystępniejszy sposób wprowadza w świat licytacji. Funkcja jest zupełnie darmowa i stanowi wprowadzenie dla nowych użytkowników serwisu.

Oligoo.pl planuje także wprowadzenie nowości w zakresie mikropłatności. Obecnie użytkownicy mogą zakupić punkty do grania za pomocą SMS, a już niebawem wykorzystać będzie można nowoczesną technologię QR CODE. Jest to dwuwymiarowy kod matrycowy, zapisujący szereg informacji w postaci obrazka. Obecnie taka technika stosowana jest w wielu firmach kurierskich, dużych sortowniach, czy magazynach i opatrzona jest znakiem jakości ISO/IEC18004. Opcja powinna być wdrożona do końca lipca.

Na zabiegi przeprowadzone przez zespół Oligoo.pl wpływ mieli także sami użytkownicy, którzy bardzo żywo włączyli się w działalność serwisu. W zbadaniu ich upodobań pomocny był blog oraz sondy, które co pewien czas pojawiają się na łamach serwisu.

Oligoo.pl

Wywiad z Piotrem Kasprzyckim, Prezesem GTW Media: e-biznes/WYWIADY

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Women TechStyle Summit 2025 (online)
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top