Serwis aukcyjny Oligoo.pl zmienia swój image. Oprócz nowej szaty graficznej, wprowadzonych zostało kilka udogodnień. Aukcje nadal jednak dostarczają silnych emocji i pozwalają legalnie rywalizować z innymi. Dzięki nowemu charakterowi, platforma zyskuje coraz większe grono sympatyków.
W czasach kryzysu Polacy nie odwrócili się od kupowania w sieci. W zeszłym roku wartość handlu w sieci wyniosła 12 miliardów złotych. Według analityków Internetu handel przetrwa nawet największe wahania gospodarki. Do głównych atutów zakupów on-line należą niskie ceny i szeroki asortyment towarów. Nowoczesne serwisy aukcyjne oprócz w/w cech dostarczają także emocjonującą rozrywkę, a przede wszystkim możliwość nabycia atrakcyjnych towarów za kilkukrotnie niższą cenę.
Jak zapewniają twórcy Oligoo.pl – każdy może być zwycięzcą. Wystarczy uważnie obserwować uczestniczących w aukcji graczy i obrać stosowną taktykę. Pomimo konkurencji panującej wśród serwisów aukcyjnych, to właśnie Oligoo.pl najszybciej dostosowuje się do dynamiki rynku.
Wprowadziliśmy wiele udogodnień i zmian w funkcjonowaniu naszego serwisu. Staramy się tak dopasować nasze mechanizmy, aby serwis był jak najbardziej przyjazny dla użytkowników. Zebraliśmy opinie Internautów i wyszliśmy naprzeciw ich prośbom – mówi Piotr Kasprzycki, prezes GTW Media, właściciel Oligoo.pl
Zmieniła się szata graficzna, co znacząco wpłynęło na czytelność serwisu. Zmianom poddano także układ strony. Teraz o wiele łatwiej można dotrzeć do głównych funkcji i znaleźć interesujące sekcje. Łatwiejszy stał się także dostęp do listy przedmiotów i głównego panelu, co umożliwiło kupującym sprawniejsze poruszanie się pomiędzy aukcjami.
Ponadto twórcy Oligoo.pl dołożyli wszelkich starań, aby zasady funkcjonowania serwisu były jak najprostsze i czytelne dla każdego. Uruchomiony został Oligoosymulator, który w przystępniejszy sposób wprowadza w świat licytacji. Funkcja jest zupełnie darmowa i stanowi wprowadzenie dla nowych użytkowników serwisu.
Oligoo.pl planuje także wprowadzenie nowości w zakresie mikropłatności. Obecnie użytkownicy mogą zakupić punkty do grania za pomocą SMS, a już niebawem wykorzystać będzie można nowoczesną technologię QR CODE. Jest to dwuwymiarowy kod matrycowy, zapisujący szereg informacji w postaci obrazka. Obecnie taka technika stosowana jest w wielu firmach kurierskich, dużych sortowniach, czy magazynach i opatrzona jest znakiem jakości ISO/IEC18004. Opcja powinna być wdrożona do końca lipca.
Na zabiegi przeprowadzone przez zespół Oligoo.pl wpływ mieli także sami użytkownicy, którzy bardzo żywo włączyli się w działalność serwisu. W zbadaniu ich upodobań pomocny był blog oraz sondy, które co pewien czas pojawiają się na łamach serwisu.
Wywiad z Piotrem Kasprzyckim, Prezesem GTW Media: e-biznes/WYWIADY
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...