W wywiadzie udzielonym Serwisowi Biznes portalu, Jacek Pasławski – od 8 października br. nowy Prezes Zarządu INTERIA.PL S.A. – ujawnił ogólne zamierzenia strategiczne i nowe kierunki rozwoju spółki.
– Celem Zarządu w dotychczasowym składzie było przeprowadzenie INTERIA.PL przez przypadający na lata 2000-2003 okres ogólnej dekoniunktury, który szczególnie trudny był dla firm internetowych. Teraz przyszedł czas na wzrost i ekspansję. Na tym będzie się koncentrował nowy Zarząd – powiedział Pasławski. – INTERIA.PL musi wykorzystać obecną sytuację rynkową do dynamicznego rozwoju, wzrostu udziału w rynku, a być może nawet zmiany pozycji zajmowanej w rankingach polskich portali – dodał.
Zadaniem nowego Zarządu będzie sprawienie, by spółka zajęła silną pozycję na wyłaniających się, nowych polach eksploatacji Internetu. INTERIA.PL chce nie tylko pośredniczyć w sprzedaży oferty szerokopasmowego dostępu do sieci, ale przede wszystkim oferować treści i usługi dla użytkowników korzystających z takich łączy. Już wkrótce portal zamierza uruchomić sklep z muzyką dostępną on-line i serwisy zawierające różnorodne treści multimedialne.
Portal będzie intensywnie rozwijał istniejące usługi komunikacyjne i budował nowe serwisy dla społeczności internetowej. Pojawią się też nowe możliwości dla sklepów internetowych chcących współpracować z INTERIA.PL, intensywnie rozwijane będą usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw dostępne na platformie Strefa.pl.
Jacek Pasławski uważa sytuację finansową spółki za co najmniej dobrą. W pierwszej połowie roku przychody INTERIA.PL przekroczyły 12 mln zł i były o ponad 57% wyższe od analogicznego okresu ubiegłego roku. Jednocześnie Zarząd INTERIA.PL planuje kolejną emisję akcji, której celem będzie zapewnienie finansowania dla wielu nowych projektów, które zamierza uruchomić spółka.
Pełen wywiad:
http://mojeinwestycje.interia.pl/news?inf=551119
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.