Norweska grupa Scandinavia Online AS (SOL) zdecydowała się podjąć współpracę z nugg.ad, aby na serwisach portalu Sol.no oferować produkty targetowania behawioralnego o łącznym zasięgu 1,4 miliona UU tygodniowo. Sol.no nalezy do czołówki portali norweskich, oferując szeroki wachlarz kategorii tematycznych, od blogów i ecommerce po news i rozrywkę.
“Rozpoczynając współpracę z SOL, kolejnym klientem o bardzo jakościowym kontencie, pozwalamy na zbudowanie znaczącej przewagi przy wykorzystaniu Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Pozyskanie takiego klienta stanowi dla nas potwierdzenia potencjału naszych rozwiazań i umacnia znacząco naszą pozycję na rynku”, mówi Stephan Noller, CEO nugg.ad.
“Zapotrzebowanie na pełniejszą analizę użytkownika w oparciu o najlepsze rozwiązania, istniało na norwskim rynku od dłuższego czasu. Jesteśmy przekonani, że rozpoczęcie współpracy z tak silnym partnerem, jest dla nas wielkim krokiem naprzód w dobie zmian modeli sprzedaży reklamy internetowej”, ocenia Anders Frogner, Vice President Sales & Marketing, Scandinavia Online.
Nawiązanie współpracy SOL z nugg.ad, umożliwia od teraz dostęp do rozwiąń Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego nugg.ad na wszystkim rynkach skandynawskich, gdyż nugg.ad pracuje już w Szwecji z Expressen członkiem Bonnier Group, oraz ExtraBladet największym portalem w Danii.
nugg.ad wzmiacnia także swoją pozycję na macierzystym rynku niemieckim, poprzez sformalizowanie współpracy z Axel Springer Media Impact oraz eBay Advertising Group.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.