Norweska grupa Scandinavia Online AS (SOL) zdecydowała się podjąć współpracę z nugg.ad, aby na serwisach portalu Sol.no oferować produkty targetowania behawioralnego o łącznym zasięgu 1,4 miliona UU tygodniowo. Sol.no nalezy do czołówki portali norweskich, oferując szeroki wachlarz kategorii tematycznych, od blogów i ecommerce po news i rozrywkę.
“Rozpoczynając współpracę z SOL, kolejnym klientem o bardzo jakościowym kontencie, pozwalamy na zbudowanie znaczącej przewagi przy wykorzystaniu Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego. Pozyskanie takiego klienta stanowi dla nas potwierdzenia potencjału naszych rozwiazań i umacnia znacząco naszą pozycję na rynku”, mówi Stephan Noller, CEO nugg.ad.
“Zapotrzebowanie na pełniejszą analizę użytkownika w oparciu o najlepsze rozwiązania, istniało na norwskim rynku od dłuższego czasu. Jesteśmy przekonani, że rozpoczęcie współpracy z tak silnym partnerem, jest dla nas wielkim krokiem naprzód w dobie zmian modeli sprzedaży reklamy internetowej”, ocenia Anders Frogner, Vice President Sales & Marketing, Scandinavia Online.
Nawiązanie współpracy SOL z nugg.ad, umożliwia od teraz dostęp do rozwiąń Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego nugg.ad na wszystkim rynkach skandynawskich, gdyż nugg.ad pracuje już w Szwecji z Expressen członkiem Bonnier Group, oraz ExtraBladet największym portalem w Danii.
nugg.ad wzmiacnia także swoją pozycję na macierzystym rynku niemieckim, poprzez sformalizowanie współpracy z Axel Springer Media Impact oraz eBay Advertising Group.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...