NetSprint.pl we współpracy z Eniro Polska rozpoczął prezentowanie danych teleadresowych firm w swoich wynikach wyszukiwania. Udostępniona została również możliwość przeszukiwania bazy 1 100 000 firm dostarczanej przez Panoramę Firm.
Użytkownicy NetSprint.pl przeszukujący zasoby polskiego Internetu będą mieli prezentowany adres i telefony do firm, których strony internetowe znajdą się w wynikach wyszukiwania na zapytanie Internauty. To unikalna na skalę światową integracja wyników wyszukiwania z danymi teleadresowymi spółek. Prezentowane dane noszą nazwę Linku Teleadresowego.
'Nasi Użytkownicy sygnalizowali nam, że poszukując informacji na temat konkretnych produktów lub usług, chcieliby również mieć możliwość łatwego znalezienia numeru telefonu do danej firmy, bez konieczności przeszukiwania jej serwisu www w poszukiwaniu kontaktu. W wielu przypadkach telefon wciąż pozostaje najwygodniejszym kanałem pozyskania szczegółowych informacji na temat oferty poszczególnych przedsiębiorstw.’- mówi Artur Banach, Prezes NetSprint.pl. – Dzięki podpisaniu Umowy o współpracy z Eniro Polska mogliśmy naszym użytkownikom zaoferować taką unikalną w skali światowej funkcjonalność. W najbliższych dniach udostępnimy również możliwość bezpłatnego prezentowania Linków Teleadresowych właścicielom firm, którzy jeszcze nie znaleźli się w bazie naszego Partnera’.
Od kilku dni użytkownicy NetSprint.pl mogą także korzystać z kolejnej nowej funkcjonalności – zakładki Firmy. Zakładka ta jest również odpowiedzią na wzrost liczby zapytań o oferty firm w wyszukiwarce i ma na celu znaczne ułatwienie w dotarciu Internauty do danych teleadresowych konkretnych firm. Kontakty pochodzą z bazy 1 100 000 firm udostępnionej również przez Panoramę Firm.
'Naszym celem jest zapewnienie trafnego i szybkiego przeszukiwania ważnych dla użytkownika zasobów. Podjęliśmy współpracę z firmą Netsprint, wiedząc, że przyniesie to korzyści Internautom. Wyszukiwarka Netsprint.pl została wzbogacona o dane teleadresowe ponad 1.100.000 firm, natomiast Panorama Firm zwiększyła swój zasięg w Internecie’ – komentuje Piotr Dębski, Kierownik ds. rozwoju biznesu Eniro Polska.
Zakładka Firmy została podzielona na dwie części. W jednej z nich Użytkownicy mogą poszukiwać konkretnych nazw firm, branży i słów kluczowych a w drugiej wybierają miasta i województwa. Dzięki temu w łatwy sposób Internauci mogą odnaleźć wszystkie firmy posiadające w swojej ofercie dane produkty i usługi oraz te, które działają w danej branży w danym mieście. Prezentowane wyniki zawierają nazwy firm z ich adresem siedziby, numery telefonów, logo, adres strony www i wizytówki wraz z możliwością kontaktu e-mailowego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.