Według opublikowanego dzisiaj styczniowego raportu firmy McAfee na temat spamu, w ubiegłym roku Angelina Jolie, Oprah Winfrey i prezydent USA, Barack Obama, byli celebrytami najczęściej wykorzystywanymi przez spamerów.
W nieco mniejszym stopniu spamerzy wykorzystywali też zainteresowanie Internautów takimi osobami, jak Paris Hilton, Britney Spears i Miley Cyrus. W tej dziedzinie nie ma jednak równouprawnienia. Poza prezydentem Obamą – dla którego „indeks Jolie” (czyli liczba spamów powołujących się na niego w porównaniu z liczbą spamów powołujących się na Angelinę Jolie) wyniosła ok. 1,6 – i zmarłym w ub.r. Michaelem Jacksonem (z indeksem Jolie nieco przekraczającym 0,5), słynni panowie „cieszyli się” dużo mniejszym zainteresowaniem Internautów – i spamerów.
Nawet poprzedni prezydent USA, George Bush i Brad Pitt ledwo przekroczyli indeks Jolie 0,25, a słynny ze swojego „kopniaka z półobrotu” Chuck Norris tym razem nie wychylił się przed peleton. Natomiast wykorzystywani w reklamach polskich firm Pierce Brosnan, John Cleese, Danny DeVito i Bruce Willis nawet nie znaleźli się na liście.
Z innych ustaleń raportu:
- Nie ustaje spam chińskich aptek, o którym traktował wrześniowy raport. Wręcz przeciwnie – 14 grudnia pojawiła się ogromna liczba spamów reklamujących preparaty koncernu Pfizer z olbrzymim upustem
- Spamerzy masowo wykorzystywali bezpłatne serwisy hostingowe do publikowania swoich stron
“Gdy następnym razem zobaczysz mail ze swoją ulubioną gwiazdą, zastanów się dwa razy” – powiedział Adam Wosotowsky, szef zespołu analizującego spam w McAfee Labs. „Dla Obamy ten rok oznaczał nie tylko początek prezydentury, ale także rok, w którym był celebrytą najczęściej wykorzystywanym przez spamerów”.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.