Obniżka cen w Nawijce

Opublikowano: 10 listopada 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wirtualna Polska zmieniła ceny i sposób naliczania opłat w Nawijce. Usługa VoIP pc2phone Portalu WP.pl umożliwia szybkie i tanie rozmowy głosowe na telefony stacjonarne i komórkowe na całym świecie. Od teraz koszt połączenia międzymiastowego wynosi zaledwie 9 groszy netto (11 groszy brutto) za minutę.

Cena rozmów z USA, Niemcami, Francją, czy Wielką Brytanią, przeprowadzonych za pośrednictwem komunikatora wpkontakt, jest teraz nawet do 91% niższa od cen oferowanych przez największego polskiego operatora telekomunikacyjnego. Z mieszkańcami tych państw można rozmawiać przez minutę tylko za 10 groszy netto (13 groszy brutto).

Z usługi korzystać można natychmiast po jej zainstalowaniu na swym komputerze. Użytkownik Nawijki nie podpisuje skomplikowanych umów, nie płaci abonamentu, nie ponosi żadnych dodatkowych opłat. Oszczędza ponadto łącząc się z posiadaczami telefonów komórkowych. 'Nawijając' przez minutę płaci 65 groszy netto (80 groszy brutto).

Zmiana nastąpiła także w sposobie naliczania opłat. 'Zdecydowaliśmy się na naliczanie 30-sekundowe – mówi Andrzej Kiesz z Wirtualnej Polski – Za przekazanie krótkiej informacji rozmówcy w kraju użytkownik Nawijki płaci tylko 6 groszy. Jeżeli łączy się z telefonem stacjonarnym przez np. 1 min 25 sekund to zamiast 22 groszy płaci jedynie 17 groszy.'- wyjaśnia.

Komunikator Wirtualnej Polski wpkontakt, pierwszy w Polsce, umożliwił przeprowadzanie tanich rozmów głosowych na telefony stacjonarne i komórkowe. Usługa dostępna jest zarówno dla posiadaczy łącz szerokopasmowych (takich jak Neostrada) jak i modemów. W obu przypadkach, dzięki zastosowaniu najnowszej technologii jakość rozmów jest doskonała, niczym nie ustępująca tradycyjnym połączeniom.

http://nawijka.wp.pl

Sylwester KozakObniżka cen w Nawijce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.