Wirtualna Polska uruchomiła nową odsłonę serwisu filmowego – film.wp.pl.
„Serwis został całkowicie odmieniony. Jest bardziej przyjazny, prostszy w obsłudze, intuicyjny i funkcjonalny. – mówi Marta Moksa, kierownik Grupy Rozrywka – Naszym głównym celem było oczywiście udoskonalenie witryny. Zależało nam także na stworzeniu takiego mechanizmu, który podpowie internaucie, jaki film spełni jego indywidualne oczekiwania, jest właśnie DLA NIEGO.” – podkreśla Moksa.
W efekcie tych działań, w sekcji Rekomendacje wystarczy zaznaczyć, które filmy podobają nam się najbardziej, a które nas rozczarowały. Twórcom serwisu nie trzeba więcej, by podać użytkownikowi gotową listę polecanych obrazów, uwzględniającą jego preferencje. Kolejnym nowatorskim rozwiązaniem są możliwości multimedialne serwisu – w sposób automatyczny pojawiają się zwiastuny nowości filmowych, wystarczy kliknąć, by obejrzeć klip lub wywiad wideo z gwiazdami polskich i zagranicznych scen.
Dla profesjonalistów, dla których film to pasja i praca zarazem, powstał dział poświęcony festiwalom i nagrodom filmowym, od tych najważniejszych, gdzie stawką jest Oscar lub Złota Palma po lokalne gdyńskie Złote Lwy. Własne treści redakcyjne zajmują w witrynie coraz więcej miejsca – głównie są to korespondencje, felietony i recenzje .
„Ważne jest dla nas, by serwis żył, był dynamiczny i redagowany wspólnie z miłośnikami kina. To właśnie z myślą o nich powstała sekcja społecznościowa, zawierająca ankiety i konkursy.” – zaznacza Marta Moksa. Witryna wymaga dużej aktywności od użytkowników. Codziennie uzupełniana jest strona rankingowa o najlepszych i najgorszych twórców oraz o tytuły ich mniej lub bardziej udanych dzieł. Rankingi są generowane automatycznie na podstawie ocen internautów. Warto podkreślić, że Wirtualna Polska jako jedyny rodzimy portal „dochowała się” grupy użytkowników, którzy w Saloonie Recenzentów prezentują profesjonalne, wnikliwe recenzje filmowe.
W serwisie już wkrótce znajdą coś dla siebie także wielbiciele seriali. Obecnie powstaje serialowa baza i forum, gdzie będzie można zabrać głos w kwestii losów ulubionych bohaterów.
Serwis film.wp.pl zajmuje drugie miejsce pod względem oglądalności wśród polskich witryn poświęconych kinematografii. Powstał w roku 2000. Początkowo zawierał głównie treści użytkowe, stopniowo wzbogacane o wiadomości, recenzje, plotki z życia gwiazd. Obecnie film.wp.pl ma ponad 2 mln użytkowników i 30 mln odsłon miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, IX 2006).
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.