Odświeżony serwis TelePizzy

Opublikowano: 10 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Na początku maja firma TelePizza Poland uruchomiła swój nowy, rozbudowany serwis internetowy. Za modyfikację i odświeżenie strony odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia, z którą TelePizza współpracuje od 2002 roku. Poza serwisem agencja przygotowała również kreację do ogólnopolskiej, internetowej kampanii reklamowej.

Zmiany jakie zaszły w serwisie, to nie tylko nowa szata graficzna, ale przede wszystkim innowacje od strony technologicznej, które ułatwiają poruszanie się po stronie. Obecnie serwis zdecydowanie szybciej się ładuje, a nawigacja jest jeszcze bardziej intuicyjna, co skraca czas poszukiwania wybranych informacji do minimum.

Już wkrótce w serwisie dostępny będzie zupełnie nowy dział „strefa mobilna”. Internauci znajdą tu niezliczone gadżety mobilne, miedzy innymi w postaci dzwonków, tapet, wygaszaczy, czy logo na telefony komórkowe. Rozbudowana została również sekcja „rozrywka”, gdzie dostępne są nowe tapety i e-kartki.

„Decyzja o odświeżeniu serwisu podyktowana była przede wszystkim potrzebą wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów odwiedzających stronę. Wszystkie zmiany, zarówno wizualne, jak i technologiczne zmierzają do maksymalnego dostosowania serwisu do wymagań internautów. Wierzymy, że wspólny wysiłek naszej firmy i agencji OS3 multimedia skutecznie wpłynie na umacnianie naszego wizerunku w sieci. Dowodem na powodzenie naszej pracy mogą być statystyki, które mówią, że w dniu uruchomienia serwisu ilość wizyt wzrosła ponad dwukrotnie.” – powiedziała Joanna Gorczyca,kierownik Działu Marketingu TelePizza Poland.

Wraz z uruchomieniem serwisu wystartowała kampania reklamowa on-line promująca nową, włoską pizzę na cienkim cieście Finetta. Grupę docelową kampanii w większości stanowią ludzie zamawiający pizzę w czasie godzin pracy, jako dobry i szybki sposób na smaczny, firmowy obiad. Kreacja kampanii odwołuje się bezpośrednio do charakterystycznej cechy Finetty, jaką jest cienkie ciasto. Kampanii towarzyszy mailing, a przygotowane formaty ukazują się między innymi w Interii i Onecie oraz na komunikatorze Gadu – Gadu.

„W naszej strategii współpracy z klientem stawiamy na skuteczność poprzez długofalowe działania poparte wymiernymi efektami. TelePizza Poland jest jednym z naszych kluczowych klientów, z którym współpracujemy ponad 2 lata. Nasze działania on-line to szeroki przekrój realizacji, w pełni przez nas opracowywanych. Zaczynamy od kreacji, poprzez rozwiązania technologiczne, aż po efektywne budowanie wartości dodanej wokół serwisu www.telepizza.pl” – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia

http://www.telepizza.pl
http://www.os3.pl

Sylwester KozakOdświeżony serwis TelePizzy

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.