Na początku maja firma TelePizza Poland uruchomiła swój nowy, rozbudowany serwis internetowy. Za modyfikację i odświeżenie strony odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia, z którą TelePizza współpracuje od 2002 roku. Poza serwisem agencja przygotowała również kreację do ogólnopolskiej, internetowej kampanii reklamowej.
Zmiany jakie zaszły w serwisie, to nie tylko nowa szata graficzna, ale przede wszystkim innowacje od strony technologicznej, które ułatwiają poruszanie się po stronie. Obecnie serwis zdecydowanie szybciej się ładuje, a nawigacja jest jeszcze bardziej intuicyjna, co skraca czas poszukiwania wybranych informacji do minimum.
Już wkrótce w serwisie dostępny będzie zupełnie nowy dział „strefa mobilna”. Internauci znajdą tu niezliczone gadżety mobilne, miedzy innymi w postaci dzwonków, tapet, wygaszaczy, czy logo na telefony komórkowe. Rozbudowana została również sekcja „rozrywka”, gdzie dostępne są nowe tapety i e-kartki.
„Decyzja o odświeżeniu serwisu podyktowana była przede wszystkim potrzebą wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów odwiedzających stronę. Wszystkie zmiany, zarówno wizualne, jak i technologiczne zmierzają do maksymalnego dostosowania serwisu do wymagań internautów. Wierzymy, że wspólny wysiłek naszej firmy i agencji OS3 multimedia skutecznie wpłynie na umacnianie naszego wizerunku w sieci. Dowodem na powodzenie naszej pracy mogą być statystyki, które mówią, że w dniu uruchomienia serwisu ilość wizyt wzrosła ponad dwukrotnie.” – powiedziała Joanna Gorczyca,kierownik Działu Marketingu TelePizza Poland.
Wraz z uruchomieniem serwisu wystartowała kampania reklamowa on-line promująca nową, włoską pizzę na cienkim cieście Finetta. Grupę docelową kampanii w większości stanowią ludzie zamawiający pizzę w czasie godzin pracy, jako dobry i szybki sposób na smaczny, firmowy obiad. Kreacja kampanii odwołuje się bezpośrednio do charakterystycznej cechy Finetty, jaką jest cienkie ciasto. Kampanii towarzyszy mailing, a przygotowane formaty ukazują się między innymi w Interii i Onecie oraz na komunikatorze Gadu – Gadu.
„W naszej strategii współpracy z klientem stawiamy na skuteczność poprzez długofalowe działania poparte wymiernymi efektami. TelePizza Poland jest jednym z naszych kluczowych klientów, z którym współpracujemy ponad 2 lata. Nasze działania on-line to szeroki przekrój realizacji, w pełni przez nas opracowywanych. Zaczynamy od kreacji, poprzez rozwiązania technologiczne, aż po efektywne budowanie wartości dodanej wokół serwisu www.telepizza.pl” – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia
http://www.telepizza.pl
http://www.os3.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.