Oferta mojeauto.pl dla dealerów

Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl po zakończeniu procesu przekształcania swojego serwisu z platformy transakcyjnej na informacyjną przygotowała ofertę reklamową skierowaną do wszystkich koncernów samochodowych działających na polskim rynku.

Oferta oparta jest o unikalną w polskim Internecie bazę danych, która umożliwia prezentację samochodu w sposób kompleksowy – od prezentacji jego szczegółowych danych technicznych za pomocą interaktywnego mechanizmu konfiguracji aut nowych, przez zamieszczanie treści informacyjnych w artykułach zamieszczanych w motogazecie, po możliwość kontaktu z dostępnym sprzedawcą-dealerem.

„Dzięki wykorzystaniu stałych elementów serwisu takie akcje promocyjne nie są inwazyjne i denerwujące dla Internauty, z drugiej strony jednak pozwalają wpłynąć na jego decyzje zakupowe” – mówi Szymon Siwek, szef działu marketingu InterNet Service SA, właściciela mojeauto.pl. „Podobna forma promocji jest stosowana przez chociażby portal yahoo!, czy brytyjski tematyczny whatcar.com.”

http://www.mojeauto.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top