Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl po zakończeniu procesu przekształcania swojego serwisu z platformy transakcyjnej na informacyjną przygotowała ofertę reklamową skierowaną do wszystkich koncernów samochodowych działających na polskim rynku.
Oferta oparta jest o unikalną w polskim Internecie bazę danych, która umożliwia prezentację samochodu w sposób kompleksowy – od prezentacji jego szczegółowych danych technicznych za pomocą interaktywnego mechanizmu konfiguracji aut nowych, przez zamieszczanie treści informacyjnych w artykułach zamieszczanych w motogazecie, po możliwość kontaktu z dostępnym sprzedawcą-dealerem.
„Dzięki wykorzystaniu stałych elementów serwisu takie akcje promocyjne nie są inwazyjne i denerwujące dla Internauty, z drugiej strony jednak pozwalają wpłynąć na jego decyzje zakupowe” – mówi Szymon Siwek, szef działu marketingu InterNet Service SA, właściciela mojeauto.pl. „Podobna forma promocji jest stosowana przez chociażby portal yahoo!, czy brytyjski tematyczny whatcar.com.”
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.