Oferta mojeauto.pl dla dealerów

Opublikowano: 15 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl po zakończeniu procesu przekształcania swojego serwisu z platformy transakcyjnej na informacyjną przygotowała ofertę reklamową skierowaną do wszystkich koncernów samochodowych działających na polskim rynku.

Oferta oparta jest o unikalną w polskim Internecie bazę danych, która umożliwia prezentację samochodu w sposób kompleksowy – od prezentacji jego szczegółowych danych technicznych za pomocą interaktywnego mechanizmu konfiguracji aut nowych, przez zamieszczanie treści informacyjnych w artykułach zamieszczanych w motogazecie, po możliwość kontaktu z dostępnym sprzedawcą-dealerem.

„Dzięki wykorzystaniu stałych elementów serwisu takie akcje promocyjne nie są inwazyjne i denerwujące dla Internauty, z drugiej strony jednak pozwalają wpłynąć na jego decyzje zakupowe” – mówi Szymon Siwek, szef działu marketingu InterNet Service SA, właściciela mojeauto.pl. „Podobna forma promocji jest stosowana przez chociażby portal yahoo!, czy brytyjski tematyczny whatcar.com.”

http://www.mojeauto.pl

Sylwester KozakOferta mojeauto.pl dla dealerów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.