One-2-One podpisał nowe porozumienie z Marquard Media Polska oraz zapowiada nową strategię.
One-2-One S.A. podpisał porozumienie z Marquard Media Polska dotyczące stworzenia kompleksowego serwisu usług interaktywnych, pod marką „CKM.pl”. To pierwszy projekt w nowym obszarze biznesowym dla Grupy One-2-One, który realizuje cel poszerzania kompetencji i wzrostu kompleksowości usług.
Współpraca z MMP dotyczy działań związanych z przygotowaniem strony internetowej, jej utrzymaniem, zapewnieniem interaktywnej komunikacji z użytkownikami serwisu oraz jej dalszy rozwój.
Nowatorski model biznesowym zakłada całkowicie partnerskie relacje, gdzie One-2-One i Marquard Media Polska ponoszą wspólnie koszty i ryzyko, ale jednocześnie w ustalonych proporcjach dzielą się zyskami. Dodatkowo w założeniu CKM.pl jest pierwszym tego typu projektem i w wypadku realizacji przez strony założonych celów biznesowych, planowana jest analogiczna współpraca miedzy O-2-O a MMP również w przypadku innych tytułów Wydawnictwa.
– CKM jest liderem wśród czasopism adresowanych dla mężczyzn, chcemy też stworzyć interaktywny wortal, który nie będzie tylko uzupełnieniem wersji drukowanej, ale przede wszystkim nową jakością w odbiorze materiałów – powiedział Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska.
Umowa z MMP oraz wcześniejsza z Eurozet są efektem nowej strategii Spółki zakładającej dywersyfikację usług. Spółka realizować będzie projekty obejmujące nie tylko mobile, ale tworzące synergię marketingową pomiędzy różnymi mediami: internetem, radiem, prasą drukowaną i telewizją.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.