One-2-One zadebiutował na giełdzie

One-2-One S.A. – lider komunikacji mobilnej dla mediów oraz marketingu mobilnego zadebiutował dzisiaj na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od dziś na GPW notowanych jest 1 mln 300 tys. Praw Do Akcji One-2-One S.A.
Kapitał pozyskany z giełdy spółka przeznaczy na stworzenie grupy zajmującej się mobile marketingiem w Europie Środkowo Wschodniej oraz realizację przejęć konsolidacyjnych na rynku polskim. Fundusze przeznaczone zostaną także na prace nad projektami związanymi z Mobilnym Podpisem Elektronicznym oraz realizację wewnętrznych projektów technologicznych. Zwiększony zostanie także kapitał obrotowy spółki.

Intensywnie przygotowujemy się do realizacji celów emisyjnych – sądzę, że już w najbliższym czasie inwestorzy, będę mogli obserwować efekty tych działań. Jeszcze w tym roku chcemy zrealizować przynajmniej jedną akwizycję zagraniczną, firmy o modelu biznesowym podobnym do One-2-One. Przygotowujemy się też do realizacji wewnętrznych projektów technologicznych – mówi Tomasz Długiewicz prezes One-2-One S.A.

Spółka oferowała 1 milion 300 tys. akcji po cenie 10 zł – inwestorzy chcieli kupić ponad 37 milionów akcji. Redukcje dla inwestorów, którzy zapisali się na akcje w trakcie book-buildingu (tworzenia księgi popytu) sięgnęły 96,15 %, natomiast dla inwestorów, którzy nie skorzystali z book-buildingu aż 98,07%). Zapisy przyjmowane były przez dom maklerski IDM S.A.

W 2005 roku przychody grupy One-2-One wzrosły o 107 proc. do 9,2 mln zł. Firma wypracowała 985 tys. zł zysku EBITDA oraz 558 tys. zł zysku netto wobec, odpowiednio: 234 tys.  zł i 221 tys. zł rok wcześniej. Na 2006 rok zakładany jest wzrost  przychodów do 17,6 mln zł przychodów a zysku EBITDA do 2,048 mln zł, co powinno przełożyć się na około 1,5 mln zł zysku netto.

www.one-2-one.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry