Czytasz recenzję książki, filmu, płyty, rekomendację kosmetyków. Jeśli zechcesz kupić te produkty dzięki OneStep, możesz to zrobić SMS’em.
Od września rusza usługa zakupów przez SMS – OneStep. W większości tytułów prasowych wydawnictw Axel Springer, G+J, Edipresse, Burda, Agora i Media Point Group pojawią się specjalne OneStep kody – które po wysłaniu SMS’em generować będą zamówienia recenzowanych produktów. Nowa usługa to w praktyce nowy kanał dystrybucji produktów, takich jak książki, filmy, muzyka czy kosmetyki. Dla prasy to szansa na nowe źródło przychodów i interakcję z czytelnikiem, a wydawcy w łatwy sposób zamienią recenzję i reklamy na sprzedaż.
Usługa OneStep ma za zadanie konwertować impulsy sprzedażowe, powstające w momencie czytania recenzji lub oglądania reklamy, na sprzedaż. Odbiorca impulsu przy pomocy komórki – którą zawsze ma przy sobie – może dokonać zakupu w niecałe 40 sekund.
Jak działa OneStep? Czytasz recenzję, chcesz kupić opisany produkt. Wysyłasz SMS’a z kodem publikowanym przy recenzji na numer OneStep – 70500 (0,61 zł z VAT). Jeśli jest to Twoje pierwsze zamówienie, konsultant OneStep oddzwania do Ciebie, aby podczas dwuminutowej rozmowy zarejestrować Twoje dane, adres dostawy i potwierdzić zamówienie. Przy każdym kolejnym zamówieniu OneStep odsyła SMS’a z nazwą produktu i jego ceną. Poprawność zamówienia potwierdzasz SMS’em. Koszt dostawy to 7 zł, a jeśli zamówisz dwa lub więcej produktów (książki, płyty, kosmetyki w dowolnej konfiguracji) dostawa jest bezpłatna. Jest to możliwe, ponieważ OneStep subsydiuje koszty dostawy.
Technologia OneStep jest chroniona amerykańskim prawem patentowym, ale jest to nasza rodzima innowacja, wymyślona przez młodych Polaków i wdrożona w Polsce.
www.one-step.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.