OneStep – zakupy przez SMS

Opublikowano: 15 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Czytasz recenzję książki, filmu, płyty, rekomendację kosmetyków. Jeśli zechcesz kupić te produkty dzięki OneStep, możesz to zrobić SMS’em.

Od września rusza usługa zakupów przez SMS – OneStep. W większości tytułów prasowych wydawnictw Axel Springer, G+J, Edipresse, Burda, Agora i Media Point Group pojawią się specjalne OneStep kody – które po wysłaniu SMS’em generować będą zamówienia recenzowanych produktów. Nowa usługa to w praktyce nowy kanał dystrybucji produktów, takich jak książki, filmy, muzyka czy kosmetyki. Dla prasy to szansa na nowe źródło przychodów i interakcję z czytelnikiem, a wydawcy w łatwy sposób zamienią recenzję i reklamy na sprzedaż.

Usługa OneStep ma za zadanie konwertować impulsy sprzedażowe, powstające w momencie czytania recenzji lub oglądania reklamy, na sprzedaż. Odbiorca impulsu przy pomocy komórki – którą zawsze ma przy sobie – może dokonać zakupu w niecałe 40 sekund.

Jak działa OneStep? Czytasz recenzję, chcesz kupić opisany produkt. Wysyłasz SMS’a z kodem publikowanym przy recenzji na numer OneStep – 70500 (0,61 zł z VAT). Jeśli jest to Twoje pierwsze zamówienie, konsultant OneStep oddzwania do Ciebie, aby podczas dwuminutowej rozmowy zarejestrować Twoje dane, adres dostawy i potwierdzić zamówienie. Przy każdym kolejnym zamówieniu OneStep odsyła SMS’a z nazwą produktu i jego ceną. Poprawność zamówienia potwierdzasz SMS’em. Koszt dostawy to 7 zł, a jeśli zamówisz dwa lub więcej produktów (książki, płyty, kosmetyki w dowolnej konfiguracji) dostawa jest bezpłatna. Jest to możliwe, ponieważ OneStep subsydiuje koszty dostawy.

Technologia OneStep jest chroniona amerykańskim prawem patentowym, ale jest to nasza rodzima innowacja, wymyślona przez młodych Polaków i wdrożona w Polsce.

www.one-step.pl

Hanna LaskowskaOneStep – zakupy przez SMS

Podziel się!

O autorze

hania