Onet rozpoczyna współpracę z serwisem ogłoszeniowym otoMoto.pl

Opublikowano: 2 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

OnetMoto, serwis motoryzacyjny portalu Onet prezentuje od dziś pełną ofertę serwisu otoMoto.pl, lidera na rynku ogłoszeń motoryzacyjnych.

Dzięki tej współpracy użytkownicy Onetu zyskali dostęp do wielokrotnie większej 
niż do tej pory bazy ofert kupna i sprzedaży z rynku motoryzacyjnego oraz funkcjonalne 
i przyjazne narzędzie do samodzielnego zamieszczania anonsów. Obecnie serwis ogłoszeń motoryzacyjnych w OnetMoto pozwala łatwo i precyzyjnie przeszukiwać bazę ponad 
300 tysięcy ogłoszeń.  Poza ofertami wystawianymi przez internautów serwis prezentuje także bazę dealerów i komisów samochodowych z całej Polski.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaoferować naszym użytkownikom zawartość wiodącego serwisu ogłoszeniowego z branży motoryzacyjnej, która doskonale uzupełni treści naszego serwisu OnetMoto – mówi Michał Nowak, dyrektor Działu Rozwoju Produktów E-commerce.

Wortal ogłoszeniowy otoMoto jest częścią Grupy Allegro, z którą Onet współpracuje  
także w wielu innych dziedzinach (np. aukcje Allegro.pl dostępne są w serwisie aukcyjnym Onetu).

Jako czołowy serwis ogłoszeniowo-motoryzacyjny cieszymy się z faktu, że dołączamy 
z naszą ofertą do największego polskiego  portalu. Współpraca zaowocuje korzyściami dla wszystkich zainteresowanych stron, ale przede wszystkim dla samych internautów – 
powiedział Grzegorz Dąbkowski, dyrektor otoMoto.pl.

OnetMoto to jeden z najpopularniejszych serwisów o tematyce 
motoryzacyjnej w polskiej sieci. Według najnowszych badań Megapanel PBI/Gemius 
w maju tego roku serwis Moto.onet.pl odwiedziło ponad milion internautów, dokonując 
tu w ciągu miesiąca 27 milionów odsłon. Łączny czas spędzony na Moto.onet.pl wyniósł 
w maju 286 tysięcy godzin.

Sylwester KozakOnet rozpoczyna współpracę z serwisem ogłoszeniowym otoMoto.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.