Onet z nową platformą reklamową

Opublikowano: 22 maja 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Onet wybrał rozwiązanie ADTECH IQ jako kompleksową platformę do zarządzania kampaniami reklamowymi.

Onet z nową platformą reklamową 1Jako główne korzyści z wdrożenia Onet wskazuje pełne wsparcie dla kampanii wideo, mobile i rich media oraz udoskonalenie raportowania realizacji kampanii.

Ostateczny wybór został podyktowany wysoką jakością oferowanych przez platformę rozwiązań oraz pozycją nowego dostawcy na globalnym rynku, który będąc częścią Grupy AOL, jest jednym z wiodących na świecie – komentuje Rafał Zarzycki, dyrektor pionu produktu reklamowego w Grupie Onet.

Wdrożona w Onecie platforma ADTECH IQ posiada certyfikaty zgodności ze standardami IAB w zakresie emisji i pomiaru reklamy display, wideo i mobile.

Sylwester KozakOnet z nową platformą reklamową

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.