Firma ORBA, specjalizująca się we wdrożeniach eCommerce na platformie Magento, została oficjalnym partnerem PayU. Przedstawiciele obu firm zapowiadają na najbliższe lata strategiczną współpracę przy tworzeniu narzędzi na potrzeby sklepów działających na platformie Magento oraz Magento 2.
W listopadzie ubiegłego roku na rynku pojawiła się dużo bardziej zaawansowana technologicznie nowa wersja – Magento 2. Stworzony przez ORBA moduł integrujący płatności elektroniczne PayU na potrzeby nowej wersji platformy Magento, okazało się bardzo wyczekiwanym ułatwieniem dla e-sklepów. Moduł ORBA | PayU Magento 2 jest jednym z pierwszych opublikowanych dodatków tego typu i stanowi oficjalne rozwiązanie dedykowane dla klientów PayU.
Dodatek udostępnia szeroki wachlarz funkcji – poza standardową integracją pozwala m.in. na ponawianie nieudanych płatności czy automatyczny zwrot środków do klienta po wystawieniu faktury korygującej w sklepie.
Magento może stać się dominującą technologią w najbliższej przyszłości światowego e-commerce. Już w tej chwili ponad 13 proc. sklepów internetowych na świecie działa na silniku Magento. Cieszymy się, że nasze wdrożenia i nowe rozwiązania dla tej platformy zyskują uznanie i popularność w polskim e-handlu. Biorąc pod uwagę pozycję PayU na tym rynku, nasza współpraca ma dla nas strategiczne znaczenie – powiedział Roman Baluta, Prezes Zarządu ORBA
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.