Firma ORBA, specjalizująca się we wdrożeniach eCommerce na platformie Magento, została oficjalnym partnerem PayU. Przedstawiciele obu firm zapowiadają na najbliższe lata strategiczną współpracę przy tworzeniu narzędzi na potrzeby sklepów działających na platformie Magento oraz Magento 2.
W listopadzie ubiegłego roku na rynku pojawiła się dużo bardziej zaawansowana technologicznie nowa wersja – Magento 2. Stworzony przez ORBA moduł integrujący płatności elektroniczne PayU na potrzeby nowej wersji platformy Magento, okazało się bardzo wyczekiwanym ułatwieniem dla e-sklepów. Moduł ORBA | PayU Magento 2 jest jednym z pierwszych opublikowanych dodatków tego typu i stanowi oficjalne rozwiązanie dedykowane dla klientów PayU.
Dodatek udostępnia szeroki wachlarz funkcji – poza standardową integracją pozwala m.in. na ponawianie nieudanych płatności czy automatyczny zwrot środków do klienta po wystawieniu faktury korygującej w sklepie.
Magento może stać się dominującą technologią w najbliższej przyszłości światowego e-commerce. Już w tej chwili ponad 13 proc. sklepów internetowych na świecie działa na silniku Magento. Cieszymy się, że nasze wdrożenia i nowe rozwiązania dla tej platformy zyskują uznanie i popularność w polskim e-handlu. Biorąc pod uwagę pozycję PayU na tym rynku, nasza współpraca ma dla nas strategiczne znaczenie – powiedział Roman Baluta, Prezes Zarządu ORBA
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.