Na ponad 650 stacjach paliw sieci ORLEN klienci mogą już odbierać, a w przyszłości również nadawać przesyłki pocztowe w systemie 24h przez 365 dni w roku.
Projekt „Stacja z Paczką” umożliwia klientom indywidualnym oraz firmom nadawanie i odbieranie przesyłek pocztowych o masie do 25 kg na wybranych stacjach ORLEN na terenie całej Polski.
Systematycznie rozszerzamy port folio usług dostępnych na naszych stacjach. Z pewnością zaletą naszej sieci w kontekście tego typu nowoczesnych rozwiązań jest jej liczebność i równomierne rozmieszczenie terytorialne obiektów – powiedział Marek Balawejder, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej PKN ORLEN.
Proces korzystania z usługi ma być łatwy w obsłudze dla odbiorców i nadawców oraz pracowników stacji. Panel do zarządzania zleceniem pozwala na przyłączenie do systemu „Stacja z paczką”, który nadzoruje całość procesu realizacji zlecenia począwszy od pracy przewoźnika, po wydanie przesyłki klientowi końcowemu.
Technologia logistyczna otwierać ma nowe możliwości dla nadawców przesyłek, szczególnie z szeroko pojętego sektora e-commerce. Usługa umożliwia składanie zamówień np. w sklepach internetowych ze wskazaniem wybranej stacji ORLEN, gdzie chcieliby odebrać paczkę. Adresaci są powiadamiani poprzez SMS o statusie przesyłki i sami decydują, kiedy ją odbiorą.
Usługa Stacja z Paczką została zaprezentowana wczoraj, 23 września, w ramach E-commerce Trends 2013 odbywającego się w Warszawie na Stadionie Narodowym.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.