ORLEN z paczką

Opublikowano: 24 września 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

Na ponad 650 stacjach paliw sieci ORLEN klienci mogą już odbierać, a w przyszłości również nadawać przesyłki pocztowe w systemie 24h przez 365 dni w roku.

orlenProjekt „Stacja z Paczką” umożliwia klientom indywidualnym oraz firmom nadawanie i odbieranie przesyłek pocztowych o masie do 25 kg na wybranych stacjach ORLEN na terenie całej Polski.

Systematycznie rozszerzamy port folio usług dostępnych na naszych stacjach. Z pewnością zaletą naszej sieci w kontekście tego typu nowoczesnych rozwiązań jest jej liczebność i równomierne rozmieszczenie terytorialne obiektów – powiedział Marek Balawejder, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej PKN ORLEN.

Proces korzystania z usługi ma być łatwy w obsłudze dla odbiorców i nadawców oraz pracowników stacji. Panel do zarządzania zleceniem pozwala na przyłączenie do systemu „Stacja z paczką”, który nadzoruje całość procesu realizacji zlecenia począwszy od pracy przewoźnika, po wydanie przesyłki klientowi końcowemu.

Technologia logistyczna otwierać ma nowe możliwości dla nadawców przesyłek, szczególnie z szeroko pojętego sektora e-commerce. Usługa umożliwia składanie zamówień np. w sklepach internetowych ze wskazaniem wybranej stacji ORLEN, gdzie chcieliby odebrać paczkę. Adresaci są powiadamiani poprzez SMS o statusie przesyłki i sami decydują, kiedy ją odbiorą.

Usługa Stacja z Paczką została zaprezentowana wczoraj, 23 września, w ramach E-commerce Trends 2013 odbywającego się w Warszawie na Stadionie Narodowym.

Dawid ZarazińskiORLEN z paczką

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.