„Dobre i bez gadania” – pod takim hasłem trwa kampania prosprzedażowa marki 7days prowadzona przez firmę Chipita. W ramach akcji powstała strona internetowa www.7days.pl poświęcona loterii z nagrodami. Wykonanie serwisu, kampanii on-line oraz koordynowanie konkursów internetowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia.
Głównym założeniem akcji jest wymiana kodów dostępnych w opakowaniach z rogalem czekoladowym 7days na gwarantowaną nagrodę. Na stronie www.7days.pl można sprawdzić, jaka nagroda przypisana jest do danego kodu, zapoznać się z zasadami konkursu i spotami telewizyjnymi oraz posurfować po częściach rozrywkowych strony. Poszczególne działy serwisu uruchamiane były sukcesywnie. Ostatnim był konkurs na rysowanie komiksu, którego bohaterami są… mąka z margaryną i nadzienie kakaowe. Są to postaci przewodnie całej kampanii.
– W ciągu zaledwie kilku dni od wystartowania konkursu komiksowego już 2500 osób narysowało on-line i przesłało nam swoje prace. Serwis internetowy swoją niekonwencjonalną strukturą i żartobliwą zawartością cieszy się bardzo dużą popularnością internautów. Około dwudziestu tysięcy internautów dziennie wchodzi na serwis, gdzie odwiedziny serwisu produktowego na poziomie kilku tysięcy użytkowników dziennie są traktowane jako sukces – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Serwis wspierany był kampanią internetową prowadzoną na największych portalach internetowych, wykorzystującą popularne formaty typu banner, billboard, jak również niestandardowe, m.in. xHTML, sponsorship oraz formaty z dźwiękiem. Agencja OS3 multimedia wykonała kampanię internetową i serwis www na podstawie projektów agencji G7, natomiast kontent mobilny dostarczyła agencja marketingu mobilnego Mobijoy.
Cała akcja prosprzedażowa wykorzystuje także TV, radio, outdoor i punkty sprzedaży. Promocja „Dobre i bez gadania” trwać będzie do 8 lutego 2007 r.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.