OS3 dla 7days

„Dobre i bez gadania” – pod takim hasłem trwa kampania prosprzedażowa marki 7days prowadzona przez firmę Chipita. W ramach akcji powstała strona internetowa www.7days.pl poświęcona loterii z nagrodami. Wykonanie serwisu, kampanii on-line oraz koordynowanie konkursów internetowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia.
Głównym założeniem akcji jest wymiana kodów dostępnych w opakowaniach z rogalem czekoladowym 7days na gwarantowaną nagrodę. Na stronie www.7days.pl można sprawdzić, jaka nagroda przypisana jest do danego kodu, zapoznać się z zasadami konkursu i spotami telewizyjnymi oraz posurfować po częściach rozrywkowych strony. Poszczególne działy serwisu uruchamiane były sukcesywnie. Ostatnim był konkurs na rysowanie komiksu, którego bohaterami są… mąka z margaryną i nadzienie kakaowe. Są to postaci przewodnie całej kampanii.

– W ciągu zaledwie kilku dni od wystartowania konkursu komiksowego już 2500 osób narysowało on-line i przesłało nam swoje prace. Serwis internetowy swoją niekonwencjonalną strukturą i żartobliwą zawartością cieszy się bardzo dużą popularnością internautów. Około dwudziestu tysięcy internautów dziennie wchodzi na serwis, gdzie odwiedziny serwisu produktowego na poziomie kilku tysięcy użytkowników dziennie są traktowane jako sukces – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

Serwis wspierany był kampanią internetową prowadzoną na największych portalach internetowych, wykorzystującą popularne formaty typu banner, billboard, jak również niestandardowe, m.in. xHTML, sponsorship oraz formaty z dźwiękiem. Agencja OS3 multimedia wykonała kampanię internetową i serwis www na podstawie projektów agencji G7, natomiast kontent mobilny dostarczyła agencja marketingu mobilnego Mobijoy.

Cała akcja prosprzedażowa wykorzystuje także TV, radio, outdoor i punkty sprzedaży. Promocja „Dobre i bez gadania” trwać będzie do 8 lutego 2007 r.

www.os3.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry