W ramach kampanii na rzecz ograniczenia nielegalnego handlu gatunkami zagrożonymi wyginięciem WWF Polska rozpoczęła drugi etap działań „Zanim kupisz egzotyczne zwierzę”. Jednym z elementów tego przedsięwzięcia jest akcja edukacyjna dla młodzieży szkolnej. Pod koniec marca do wszystkich gimnazjów w Polsce trafią płyty CD z prezentacją multimedialną i grą, których przygotowaniem zajęła się agencja OS3 multimedia.
Całą kampanię wspierają pro bono agencja reklamowa EURO RSCG New Europe (kreacja), agencja PR Headlines (działania medialne) i dom mediowy MPG. Finansowym partnerem drugiego i trzeciego etapu przedsięwzięcia jest Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Kampanii patronuje Ministerstwo Środowiska.
Prezentacja multimedialna skierowana jest do młodzieży szkolnej i stanowi narzędzie wspomagające edukację dzieci podczas lekcji przyrody lub godziny wychowawczej. Materiał dotrze do blisko dziesięciu tysięcy nauczycieli w szkołach w całej Polsce. Płyta z prezentacją zawiera między innymi: dokładne informacje o celach i przewidywanych efektach kampanii, scenariusze przykładowych lekcji, materiały pomocnicze do zajęć, film oparty na autentycznych zdjęciach z operacji zatrzymania przemycanych zwierząt, galerię zdjęć oraz wyczerpujący poradnik prawny dotyczący sprowadzania egzotycznej fauny do kraju.
Poza prezentacją, agencja OS3 multimedia przygotowała również grę edukacyjną „Mali celnicy 2”. Każdy z graczy wcielając się w postać celnika ma szanse uratowania egzotycznych zwierząt, a przy okazji dowiedzenia się czegoś o ich życiu i naturalnym środowisku. Gra dostępna jest jako uzupełnienie prezentacji, można ją również pobrać ze strony www.wwf.pl lub zagrać on-line. Osiągnięcia najlepszych graczy dostępne są w sieci, dzięki czemu uczniowie z różnych szkół mogą ze sobą rywalizować i sprawdzać, kto z nich okazał się najlepszym tropicielem przemycanych zwierząt.
„Celem naszej kampanii jest przede wszystkim uświadomienie wszystkim młodym ludziom, jak duży problem stanowi nielegalny handel gatunkami chronionymi oraz jak oni sami mogą wpływać na skalę tego zjawiska. Dzięki pomocy naszych partnerów przygotowaliśmy kampanię, która, mamy nadzieję, zmobilizuje młodych ludzi do przeciwstawienia się temu procederowi, a także dostarczy im wiedzy na temat gatunków zagrożonych wyginięciem”- powiedziała Magdalena Dul, Kierownik Działu Komunikacji WWF Polska.
http://www.wwf.pl
http://www.os3.pl
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.